Elég régen nem írtam - nem is tudom, voltam-e már valaha is ilyen nagy (virtuális) csendben. Pedig szeretek ám blogolni, de van olyan, hogy nem jön semmi. Vagy - és jelen esetben inkább ez történt - a dolgokat nem leírom (meg lefényképezem), hanem átélem... aztán jól elfelejtem, mert ez is könnyen előfordul velem mostanában. 

Hát igen, mert 34 lettem, és ez már egyáltalán nem olyan vagány, mint mondjuk a 28 vagy akár a 31... mindegy, nincs az ég világon semmi jelentősége, nem tervezem magam felkínálni a húspiacon, a kor pedig -mint tudjuk- nem érdem, csak állapot, szóval a dolgom csak annyi, hogy jól elfogadom magam ennyinek (is).

Morzsika (aki időközben kiérdemelte a Morzsisztikusz Kakigépusz de Kutyusz nevet) még mindig velünk lakik (a kanapéra és a hálóba továbbra sem mehet), minden össze-vissza piszkít - bár van benne némi rendszer, mert azért felfogja, hogy a megfelelő helyre végzett ürítés után jön a "jutifali", és amikor látja, hogy látjuk, hogy hova és mit aprított, akkor jelentkezik is a megérdemelt finomságért. Kb. 4X akkora már, mint volt, kinőtte a kosarát, amit azzal kompenzált, hogy nemes egyszerűséggel kirágta az oldalát. Egyébként nagyon harap (nem engem, ugyanis azt elég jól levágta, hogy én vagyok a főnök), Sárit -akit nyilván egy kölyöknek tekint az alomból- már szanaszét harapta. Cs. papucsa már elemeire bontódott a Morzsa által, úgyhogy Cs. kapott egy újat, Morzsa meg innentől aludhat a megrágcsált példánnyal.

20141222_171238.jpg

Ha már karácsony: szegény Sári egyetlen könyvet kért karácsonyra (Csingiling és a Kalóztündér) - ami persze 22-n, amikor először volt időm ajándékok után járkálni, már nem volt kapható. Mindegy, azért nagyon sok mindent kapott, pl. egy Playmobil iskolát is (second hand), ami viszont olyan részletgazdag, hogy én is csak kamilláztam. Mást ne mondjak, fiú és lány WC, csontváz, országzászlós tábla, bicikli tároló, zeneterem, stb. A baj csak az, hogy egy külön asztal kell a tárolására, mert akkora. 

Mi pedig családilag egy gyulai telelést kaptunk, december 28-tól. Szegény jézuska kicsit elszámolta, mert épp idén nem akartunk Cs-ékhez karácsonykor menni, csak 27-n, így viszont borultak a tervek, és mégis leugrottunk 26-n, majd 28-n, a legnagyobb hóesésben, úttalan utakon kb. 6 órát autókáztunk Gyulára. 

Gyula már a nemtudoménhányadik gyógy- és wellness fürdő volt a sorban, ahol tiszteletünket tettük, így arra gondoltam, hogy érdemes lenne ezeket a tapasztalatokat valamilyen módon - pl. élményfürdő teszt blog formájában hasznosítani. Cs.-vel meg is egyeztünk, hogy innentől életünk feladatának tekintjük, hogy az ország összes fürdőjét végig járjuk (mondjuk 2025-ig). Egyébként a gyulai fürdő elég szép, legalább is annak, aki más fürdőben nem járt még - de az emberekről megint csak megállapítottuk, hogy bunkók. Nem nagyon szeretem a kategorizálást, de ezt már Miskolctapolcán is megfigyeltem: minél keletebbre megyünk, annál kevésbé tudnak a vendéggel normálisan beszélni. Mondjuk pl. 10 000 Ft belépő kiperkálása után azért elvárnám, hogy ne osszon már ki azért a takarítónő, mert nem készültünk el az öltözéssel 19.00-ra, mivel az üzemi hajszárító kb. langyos tavaszi szellő hatékonyságával szárította Sári töménytelen mennyiségű haját - és ebből volt kb. összesen 5, kint -10 fok, és a saját hajszárítót nem volt szabad használni.

Mindegy, ettől eltekintve azért nagyon jól éreztük ám magunkat, soha rosszabb ajándékot.

A szilveszter a hagyományoknak megfelelően G.-vel és a szüleivel telt, egész sokáig bírtuk, végül én voltam az, aki fél 3-kor asztalt bontott.

A szünetben volt még jó sok korcsolyázás (tök ügyesen korizna Sári, ha nem lenne olyan kis betoji), meg rengeteg lecke, ui. a szünetet megelőző hétben Sári beteg volt, és ezeket a feladatokat mind pótolni kellett.

Aztán elkezdődött a suli és a munka, nem sok minden változott az elmúlt évhez képest... nincsenek fogadalmak, nem várok sokat, bár remélem, nem igaz, amit a horoszkópom írt, hogy adóellenőrzést kapok... 

BUÉK így 14 nap után is.

Szerző: anna_over_the_moon  2015.01.14. 10:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr597072959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása