Irigy vagyok, és féltékeny, ui. a minap megtudtam, hogy az Újcsávót előléptették. Mindez persze még nem adna okot az ellenszenvre, hiszen így van olyan szinten, mint én voltam, de mindez azért idegesít nagyon, mert mindössze 1,5 év után történt meg vele ez az esemény, míg engem majd 2,5 évig várattak a főnökeim, mondván, hogy globális előírás, hogy 2 év alatt senkit sem lehet 1-esről 2 szintre emelni. Nos, úgy tűnik, mégis lehet. Sőt, mi több, amikor engem előléptettek, azt mondták, nem kapok beosztottakat (Újcsávót és Újcsajt), mert nem lenne fair velük szemben, hogy pár hónapig nekem reportolnak, aztán én elmegyek. Szerintem ez korrekt is így, nem jó, ha az embernek havonta változnak a főnökei. Ehhez képest az Újcsávó 3 embert is kapott maga alá, annak ellenére, hogy állítólag 3 hónap múlva megy a régiós központba egy teljesen más beosztásba. Na, erre varrjak gombot.

Tud valamit a srác, az nem kérdés, de én mindeközbe verem a fejem a falba. Azért, mert végeredményben rajtam mászott fel a csoportvezetői szintig, hiszen minden senior "kidőlt" előle, velem zárva a sort. Nem volt ő buta, sőt, meglehetősen ambíciózus és határozott volt, nekem túl határozott is, akiben semmi alázat nincsen a tapasztaltabb iránt (aki én lennék, ugye). Olyan típus, aki borzasztó meggyőzően tudja előadni azt, hogy mennyire ért valamihez, annak ellenére, hogy fingja sincs az egészről. Ez egyébként egy borzasztó hasznos képesség főleg egy olyan világban, ahol a hangembereknek áll a zászló.

Most elkezdtem azon izgulni, hogy mi lesz, ha visszamegyek. Még a végén ő lesz a főnököm...

Szerző: anna_over_the_moon  2008.07.07. 11:27 1 komment

Címkék: ceg ujcsavo

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr234580003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.07.07. 23:36:25

Én félek attól, hogy egy nap feladom az elveimet azért, hogy sikereket érjek el.
süti beállítások módosítása