Arról beszélgettünk Sárival, hogy a dédpapái (meg egy csomó más felmenője, amúgy) már sajnos meghaltak, mielőtt ő megszületett, illetve hogy melyikük mit csinált, amíg élt.

S: Ez olyan rossz, hogy ők nem ismerhettek engem! Mert így nem látják, hogy mennyire nagyon gyönyörű vagyok!
A: De látják! Én úgy képzelem, hogy a mennyországból látnak minket a rokonaink, csak mi nem láthatjuk őket!
S: Igen, ez egyszerű! Aki meghalt, az nem jön többet vissza!
A: Ez így van. Aki meghalt, az felkerül a mennyországba, és onnan figyel minket tovább.
S: De akkor is szomorú, hogy nem ismernek engem!
A: Tudod mit? Szerintem meg odamennek a Jóistenhez, mert ő is ott lakik, és azt mondják neki, hogy „nézd csak, az ott a mi dédunokánk, a Sári, látod, milyen gyönyörű? Légy szíves nagyon vigyázz rá!”
(Ez tetszik neki, elmosolyodik)
S: De Anya, szerintem itt akkor is valami nem jól van! Mert szerintem a Jézuska lánynév!

Szerző: anna_over_the_moon  2012.11.14. 09:55 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr14906520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna_over_the_moon 2012.11.22. 09:44:05

cserukka: véletlenül kimoderáltam a kommentedet, pedig semmi sértő nem volt benne... na mindegy. Visszaállítani nem tudom, mert azt írja, nincs hozzá jogosultságom (a saját blogomban...)
Esetleg kommentelnéd újra? :-)
süti beállítások módosítása