Annyit dolgoztam az elmúlt pár hétben, hogy lóg a belem. Nem baj, ha sok a munka, az egyfelől több pénzt is jelent, másfelől legalább eltereli a gondolataimat. Emellett Sári egyik betegségből esik a másikba – természetesen ezen is pörgök, mert ilyenkor beindul a jól megszolgált szorongásom, hogy biztos valami nagyobb baja van, azért beteg állandóan. De a doki nem aggódta túl a dolgot (szokás szerint), úgyhogy talán nekem sem kellene. Persze, könnyű ezt mondani.

Múlt héten külföldön voltam 4 napot, minden nap reggeltől késő éjszakáig dolgoztunk, de végül sikerrel zárult a projekt. Ezt a sikerélményt már rég éreztem, talán utoljára még az előző munkahelyemen, és egészen felvillanyozott a dolog. Ezért hétfőn azzal a lendülettel jöttem be dolgozni, hogy én igen is többet akarok csinálni. A jelenlegi munkaköröm már rutinná silányult (ami nem az én személyes tehetségemnek, hanem a feladatok egyszerűségének köszönhető), tulajdonképpen már a kezdetekkor sem elégített ki, hacsak nem abban a tekintetben, hogy 4-kor kieshet a kezemből a toll. Mindamellett megcsillant egy halvány lehetőség egy párhuzamos vezetői szinten, amin –ha akarom ezt a pozíciót – már most el kell kezdeni dolgozni. Ez persze egyet jelent azzal, hogy gyereket mostanában ne tervezzek – mondom mindezt úgy, hogy egyenlőre még nem vagyok benne biztos, hogy akarok-e valaha egyáltalán.

Az elmúlt 6 évben gyakorlatilag mindent feladtam azért, hogy gyerekem legyen. Nem mondom, hogy nem érte meg… csak volt egy csomó hiábavaló próbálkozás, rengeteg energia, pénz és idő, amit ha nem erre szántam volna, akkor legalább a karrierem rendben lenne. Sok lehetőséget kaptam az elmúlt 6 évben, sokat amiatt mondtam le, mert terhes akartam lenni vagy éppen már az voltam, vagy Sári miatt, mert nem akartam, hogy csak hétvégén lássa az anyját. Úgy érzem, most jött el az utolsó sansz. Most kell meglépnem ezt, még annak az árán is, hogy az –amúgy tökéletesen bizonytalan- gyermek utáni vágyamat elnyomom. Végül is én még fiatal vagyok…

A fentiek tükrében indulok neki a mai sztárdokis vizsgálatoknak (újabb energia, pénz és idő).

Szerző: anna_over_the_moon  2013.03.07. 13:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr895120954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása