Nagy méretű szoptatós melltartót ebben a büdös nagy városban csak egy helyen lehet kapni - ami persze fényévekre van tőlünk. Mindenesetre úgy voltam vele, hogy már nem nagyon húzhatom tovább a vásárlást, mert már így is akkora vagyok, hogy dupla hely kell nekem a metrón, de szerencsére meggyőztem Cs.-t és elvitt kocsival.

A világ legesleglassúbb elárusítónője dolgozik abban a boltban, viszont becsületére legyen mondva, teljesen jól felkészült és korrekt eladónak tűnt. Megkérdezte, most mekkora melltartót hordok (85 E), majd hogy előtte mekkorát hordtam (75/80 C/D - márkától és szabástól függően). Ok, akkor próbáljak egy 85 G-st.

MI VAN?????

Olvastam ugyan, hogy a tej belövellésekor a mell még tovább nő (a térdemig fog érni), na de nem gondoltam volna, hogy ekkorára. Mindegy, nyilván több szoptatós mellet látott, mint én, úgyhogy bevittem egy fekete meg egy fehér 85 G-s melltartót. A néni még arra is figyelmeztetett, hogy a kapocs a legtávolabbiba kapcsolódjon (mert hogy majd jól lefogyok - ergo legyen még hely szűkebbre kapcsolni) és a kosárba még azért férjen egy kevés.

Az egyik tök jó lett (nem gondoltam, hogy melltartó lehet ilyen kényelmes), a másik kicsit bő volt (más szabás), ezért kértem kisebbet. Adott is, 80 H-sat. Nem tudom, létezik-e kosár számozás még H felett is, de én magam előtt láttam Cs. arcát, amint nagyon kiröhög...

A melltartók egyébként úgy néznek ki, mint amilyenek a nagymamámnak vannak (lehet, hogy elkérhetém inkább az övét), csak le lehet kapcsolni a kosarát. És annyiba kerültek, mint az arany. Darabja 10ezer, és megtudtam, hogy mennél nagyobb a kosárméret, annál többe kerül. Nem hinném, hogy a több anyag miatt, inkább azért, mert mennél nagyobb a melled, annál kisebb az esélye, hogy hagyományos boltban találsz magadnak bármit is.

Kipengettem a 20ezret (mintha a fogamat húzták volna), vártam 15 percet, mire sikerült kiírni a számlát és adminisztrálni a vásárlást (Cs. közben háromszo hívott, mert tilosban parkolt), és arra gondoltam, hogy muszáj lesz ezzel a 2 melltartóval kihúznom, mert spórolnom kell a mellkisebbítő műtétre a szoptatás után. Még megkérdeztem a nénit a hasleszorító-bugyiról, de belekezdett egy 5 perces kiselőadásba, hogy szerinte most nagyon nehéz megmondani, hogy majd mekkora kell, mert én pont az az alkat vagyok, akin nem tudni, mennyi marad fenn szülés után, úgyhogy ha rá hallgatok, és nem akarok kidobni 7ezret az ablakon, akkor majd szülés után (közvetlenül) ugorjak be, és majd akkor vegyem meg inkább. Mindegy, hagytam magam lebeszélni, így is annyit költöttem már ebben a hónapban, hogy alig maradt valami tartalékunk.

Szánalmasnak éreztem magam, pláne, mikor Cs. valóban kiröhögött, majd eleresztett egy pár poént az eljtőernyő-gyárakról...

Azt hiszem, ez a terhesség sokkal drámaibb változásokat okoz nálam, és én ezt sokkal rosszabbul viselem, mint ahogy gondoltam. Még emésztem magam egy kicsit, aztán megsimogatom a pocakom (Sári rendszerint reagál erre), és elmosolyodom, hogy milyen jó is lesz nekem.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.02.21. 16:35 Szólj hozzá!

Címkék: shopping zora noidolgok csipe

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr774579924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása