A kórházban kaptunk csomagot, amiben azt hittem, hogy mindenféle promó-cucc van, mint pl. popsitörlő, és pelus, de nem - mi csóró csomagot kaptunk. Ugyan volt benne egy Avent tejtároló pohár, de azt elhagytam a kórházban, meg pár babafürdető-minta is, de abból meg csak a gyógyszertárit használom, ami kb. 100X olcsóbb, és gyanítom, egészségesebb is. 

A csomag tartalmazott még vagy 10 újságot is - nem tudom, ki feltételezte, hogy a kismamáknak van idejük olvasni - de jó, egye fene, gondolom, ők is előfizetőket akarnak, azt' a gyermekágyasok egy felfedezni hivatott piaci rés - gondolom. Nademármost, az összes újság - kivétel nélkül - minimum egy éves volt - ráadásul a jobbak nekem "hivatalból" meg is voltak. A legrégebbi újság egy 2006 októberi meglepetés volt, ráadásnak két példányban (ugyanaz a szám).

Az egyik ilyen lapból megtudtam, hogy Csisztu Zsuzsa nem szoptat, mert elkövette azt a hibát, hogy nyáron cumisüvegből etette gyermekét, aki így leszokott a ciciről. Mivel az anytejes táplálás Zsuzsa szerint borzasztó fontos, ezért ő minden nap feji a tejet - aki fejt már életében, az tudja, hogy ez mivel jár, de Zsuzsa mindent megtesz a kisfiáért, mert ő jó.

Én szoptatok és fejek is - ez vajh mivel jár?

Amúgy a leghasznosabb a "Vigyázz rám!" matrica volt, amit az autóra lehet ragsztani, mert ilyet épp akartam is venni - bár felmerül a kérdés, hogy vajon nem kurvára leszarják ezt is az autósok, mint a mozgássérült-parkolókat?

Akkor meg? 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.04.04. 15:04 4 komment

Címkék: media hulye masok magyarvalosag

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr374579947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.04.04. 15:18:12

wow.. mi tök más csomagot kaptunk, de már nem is nagyon emlékszem. volt benne egy csomó szóróanyag (csak papírok) meg talán egy aventes cumi (jókor... mire jön a baba az ember már régen beszerezte a cumikat) matricánk pl nem volt

Ismeretlen_75240 2008.04.04. 15:19:37

ja matricához egy sztori. amikor a 9 hónapban vánszorogtam, a zebrán egy kanyarodó autóból utánamkiabáltak: miért nem mész gyorsabban ribanc? szal sztem leszarják :)

Ismeretlen_44444 2008.04.04. 18:48:04

Én csak azt tudom, hogy létezik olyan kismama-csomag is, amiben egy csomó hasznos dolog van. Nem tudom, hol adják, de én az ország egyik első számú szülészetén szültem - na ott nem. Közlekedés: már nincsenek illúzióim, bár az egyik barátom olyan országból származik, ahol annak van elsőbbsége, akinek nagyobb az autója. Szóval mindig van rosszabb...

Ismeretlen_91082 2008.04.04. 20:42:10

Mi kettő csomagot kaptunk, egy csóró csomagot, meg egy olyat, amiben voltak hasznos dolgok is. Pospsitörlő, sampon, mosószer, Sudocrem, kiskanál, előke stb. Szeretem a blogodat olvasni, mindig olyan jót rötyögök :-D Csóró csomag :-)
süti beállítások módosítása