Még júliusban vettem egy cipőt az Office Shoes-ban, és mivel olyan akciójuk volt, hogy a második cipő féláron volt, ezért vettem még egyet.
Szóval volt egy cipőm 10ezerért, meg egy másik hétezer forintos 3500-ért (egyébként meseszép kis topánka ez, igazi kismama-cipő, bár kötve hiszem, hogya gyártó erre gondolt, mikor megtervezte...).
Ez eddig szánsájnhálidéj, de tegnap észrevettem, hogy a "féláras" cipmőmnek foszlik az orra. Na, gondoltam egy nagyot, és mivel Sári mostanában egész jól tűri az autókázást, felpakoltunk mi ketten, és visszavittük a cipőt.
Az a durva, hogy -bár szemmel láthatóan anyaghiba okozta a bajt- a bolt elküldi a cipőt bevizsgáltatni, ehhez állítólag joga van, nekem meg kell várnom 15 munkanapot a döntésre, amikor is majd levásárolhatom a cipő árát.
Két dolog merül fel bennem - aminek hangot is adtam a boltban.
1. Nekem az a cipő kell. Mert azt vettem - a bolt nem kényszeríthet engem arra, hogy másik cipőt vegyek nála. Mivel olyan cipője már nincs a boltnak, ez esetben a cipő árát kellene visszaadnia, amit én arra költök, amire akarok. Innen felmerül a kérdés, hogy mi is a cipő ára? Mivel a cipő nem volt leárazva, ezért akkor hétezer volt az ára, az más kérdés, hogy én csak azért kaptam olcsóbban, mert vettem egy másik cipőt teljes áron.
2. Jó, fogadjuk el, hogy a bolt nem akar nekem hétezret perkálni, sőt, arra akar kényszeríteni, hogy vásároljam le a náluk hagyott 3500-amat. Ok - de ez esetben jár nekem egy cipő féláron (mínusz 3500), hiszen azt a cipőt vásárolom most le, amit anno az akcióban vettem - azért nem lehet engem az akcióból kizárni, mert a cipőm azóta tönkrement.
Próbáltam ezt a két kis eladócsajszinak elmagyarázni - elég sötét volt a tekintetük, láttam rajtuk, hogy nem értik. De ekkor - és ezen pipultam be k*rvára- az egyik fennhangon elkezdte nekem magyarázni, hogy ha elmegyek az Orsay-be (ami szembe van), ott is csak 4 hétig cserélik vissza a ruhát (hahh, hiba esetén törvény szerint 2 év! a garancia, ráadásul fél évig a gyártónak kell bizonyítani, hogy nem rendeltetésszerűen használták), és vehetek most is fél áron cipőket, mert vannak nyári papucsaik (műanyag klumpák általában narancssárga színben) leárazva.
Erőlködtem még egy kicsit azzal, hogy megértessem velük, hogy az én cipőm nem volt leárazva, és ez így engem visszamenőleg diszkriminál, de nem voltam túl sikeres, így hát kénytelen voltam otthagyni a cipőt, és várni 15 munkanapot a KERMI válaszára. Majd utána újra indítom az offenzívát, csak kicsit magasabb szinten.
Egy biztos, az Office Shoes rajtam biztos nem fog többet keresni.
Csak most nincs cipőm - legalább is ilyen tündi-bündi szoknyás cipellőm.
Ja, és Sári odafelé nagyon jól viselkedett, visszafelé viszont ordított, mint az árva szamár, meg is kellett állnom egyszer, aztán végül csak szopival tudtam megnyugtatni. Mindenesetre sokkal jobban tűrte az anyátlan utazást, mint vártam. És a hátsó ablakra szerelt visszapillantó szart se ér, az első huplinál elmozdult.
Mondtok, amit mondtok