Amióta Sári megfázott, de igazából előtte is, Cs. folyton azon aggódott, hogy megfázik a séta közben ez a gyerek. Meg hogy ne altassam kint, mert próbálnék meg én kifeküdni a hintaágyra - persze, takarózzak be, meg öltözzek fel, de azért biztos fáznék. Nos, nem tudom, hogy ott fázott-e meg, de tény, hogy jóformán 3 hete nem sétáltunk egy jót.

Ma mondjuk baromi hideg van, de szépen süt a nap, és egészséges rendelésen is voltunk (mellesleg egészséges, 8640 gramm! és 2 hét múlva, ha nem kell több antibiotikum, akkor beadathatom a pneumococcust), és utána gondoltam, kiviszem. 

Apja megnyugtatására a melegebb overálját adtam rá, betakartam, és még a lábzsákot is ráhúztam, hogy ne fázzon. De apának ez kevés lett volna, ezért le is fotóztam. A séta mondjuk olyan jól sikerült, vagy úgy kifárasztotta magát a Kicsi az orvosnál, hogy elaludt - kapunk majd Apától!

Szerző: anna_over_the_moon  2008.11.17. 15:34 5 komment

Címkék: cs csipet babafoto

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr184580092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.11.17. 18:43:02

és jelentkeztél már a pneora? mi már október eleje óta próbálunk hozzájutni. Taklán 3 hét múlva...

Ismeretlen_44444 2008.11.17. 19:08:02

Igen, nekünk már készen áll egy vakcina a dokinál (rajta a nevem, vagy Sárié, mindegy), csak ugye most az antibiotikum miatt nem lehetett beadni. A vidéknek is vannak előnyei (meg annak, ha a háziorvos lánya 4 évig volt padtársad a gimiben)

Ismeretlen_75240 2008.11.18. 06:07:01

há jaaa kérem, a protkó mindenhol protkó

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.11.19. 18:47:07

cserukka, amíg csak oldalt láttam a hozzászólások első szavait, nem értettem, ez a kommented miért nem a fogkefés bejegyzéshez ment :-)

Ismeretlen_75240 2008.11.21. 17:53:29

ande :)) hát oda (is) illik
süti beállítások módosítása