Nagyon bízom benne, hogy azért nem alszom (alszunk - mármint Sári és én, mert Cs.hál' istennek édesdeden szundikál) újabban, mert újabb fogacska jön... bár nem végeztem orvosit, de úgy tudom, hogy most a felső két fogacskán lenne a sor, de szerintem ott egyáltalán nincs semmi fogzásra utaló jel, ellenben a felső 2-esek vagy 3-asok helyén mintha lenne dudor. Az is lehet, hogy az örökké ott volt, és egyáltalán nem is jön újabb foga Sárinak, de egyébként megvizsgálni is marha nehéz, mivel amint bedugnám az ujjam a szájába, rögtön harap, de akkorát, hogy csillagokat látok...

A fekvésről teljesen leszokott, így kúszni sem hajlandó. Illetve azt csinálja, hogy ha meglát valamit, ami megtetszik neki, felényúl, és ha nem éri el, akkor heves vinnyogásba kezd, mint egy kismacska, mire én általában megszánom, és odaadom neki. Akkor sem kúszik érte, ha nem adom oda, ellenben a kezét és lábát a földbe veri, vagyis igazi kis hisztit produkál. Nemhiába az én lányom. 

Csücsüléskor ha nyújtom a kezem, megragadja, és próbál fölállni. Messze még a vége, de azért már látszik a fény az alagút végén.

Az én lányom egyébként tiszta apja - egyre inkább, sőt, személyiségben is. Ezt most már az én rokonaim is megállapították, pedig ők nagyon erőlködtek, hogy engem is felfedezzenek a kismanóban, mindhiába, persze. Ez van, én nem bánom, Cs. még kevésbé, Sárinak meg gondolom egyenlőre tökmindegy. Akkor nem tudom, hogy mi lesz, ha olyan szemöldöke, és szemöldök-anyajegye lesz, mint Cs-nek. 

Majd elviszleg kozmetikushoz, drágám!

Szerző: anna_over_the_moon  2008.12.01. 16:38 Szólj hozzá!

Címkék: cs csipet novesben

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr534580100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása