Szétvet az ideg! Itt cuppogok a mellemen a szaros mellszívóval már vagy 20 perce, amit amúgy a szekrény legtetejéről halásztam elő, mert azt hittem, már nem kell többet, erre mégis. 20 perc alatt pedig lefejtem vagy 10 ml-t, erre mondták anno, hogy csak összepiszkoltam az üveget.

Az van, ugyanis, hogy holnap Sári nélkül kell elutaznom Pestre, ami az optimális szervezés esetén is minimum 7-8 órás távollétet fog jelenti. És ugyan Sári már csak 3-4-szer szopizik nappal, akkor is inkább csak cumizik, azért egy, de szerencsétlen esetben kettő szopi ki fog maradni. 

Egészen tegnapig nem paráztam, mert a hűtő fel volt töltve korábban fejt tejekkel. No, ne,m fejtem már régóta rendszeresen, de azét előfordult, hogy bedurrant a mellem valami miatt, és akkor gyorsan le tudtam fejni akár 80 ml-t is. Ezeket hűtőzacskókba tettem, megcsomóztam, és a tetejére felírtam a dátumot, és azt, hogy kb hány ml. Elég ortopédül nézett ki, mert a hűtőzacsi olyan 2 literes, a tejek meg nem voltak 1 decisek, de engem a látvány annyira nem zavart.

Nem úgy a nagymamámat - aki, hogy helyet spóroljon, a minap levagdosta az összes zacskó tetejét, vagyis azt a részt, ahol a dátumozás található! Így halvány lila gőzöm sincs, hogy melyik jó még, és melyik nem, ugyanis -mea culpa- de nem updateltem a hűtő tartalmát időről időre, ahogy illett volna, hanem a romlottakat is hagytam bent.

Így tulajdonképpen olyan 2-3 liter anyatej veszett kárba, ami ugye pótolhatatlan, pláne ilyen rövid időn belül. És hiába fejek kitartóan minden szopi után, Sári annyira kiszívja az összes tejet, hogy egy csepp sem marad a mellemben! Két nap alatt sikerült összecuppognom 40 ml-t, a végén muszáj lesz éjszaka is fejnem, vagy tápszert kérnem, vagy nem tudom...

Arról nem is beszélve, hogy mostantól nem ez lesz az utolsó alkalom, amikor hosszabb időre egyedül kell hagynom a babót, terveim közt szerepel ugyanis egy szilveszteri buli poronty nélkül, és hát ha a pesti út összejön, akkor bizony dolgozó nő lesz belőlem (újra), ami ugye ismét Sárítlanít egy időre.

Addig is fejek ezerrel, de komolyan mondom, a f*szom kivan!

Szerző: anna_over_the_moon  2008.12.02. 08:50 4 komment

Címkék: hiszti szoptat csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr994580101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.12.02. 11:44:34

Uh, sajnálom, sok munkád veszett kárba. Nekem soha nem ment a fejés, de pontosan tudom, milyen hosszadalmas nehéz munka, mert megpróbáltam!

Ismeretlen_75240 2008.12.02. 12:12:21

mi úgy ellenőriztük a még lefagyasztottat (ha még nem dontad ki), hogy kiskanállal lekapargattunk egy kevés darabot, azt felolvaszt és megkóstol. ha szar, akkor az annyira penetránsan rossz ízű, hogy tudni fogod. Tápszer: sztem nincs benne semmi rosz, de még időben - azaz mielőbb - teszteld le, hogy szereti-e. Márknak abszolute semmi baja nem volt vele, no de neki mivel volt eddig baja. nem referencia. ÉS részvétem, mert nincs szarabb annál, mint amikor időre kell fejni

Linda 2008.12.02. 15:13:04

Mit szólt szegény Nagymama, amiért rossz fát tett a tűzre?:-)

Ismeretlen_44444 2008.12.02. 18:03:44

Hát, szegényt jól lehordtam, de végül is tudom, hogy nem akart rosszat, csak rosszul sült el... mindenesetre külön felhívtam a figyelmét, hogy inkább kérdezze meg, hogy valami mire való, mielőtt beleavatkozik a szerkezetébe...
süti beállítások módosítása