Sári úgy egy hete megtanulta kinyitni a tolózárral felszerelt lépcsőrácsot, amely zár pediglen felmenőinek szokott néha gondot okozni. Neki természetesen nem. Azóta már tényleg nem lehet szem elől téveszteni, sehol sincs biztonságban.

Vajon hogyan lehet bababaráttá tenni egy lakást? Mert egyébként azt vettem észre, hogy ha hagynám, azért most már elég jól el lenne egyedül is - egy darabig. De muszáj felügyelni, mert mostanában -a lépcsőrács nyitogatása mellett- az a kedvenc elfoglaltsága, hogy a szobájában lévő kanapéról felmászik a radiátorra, és az ablaknak támaszkodva sétál rajta. Az csak egy dolog, hogy mezítláb az ujjacskái beleakadnak a radiátor recéibe, de az a másik, hogy a radiátornak egyszer csak vége van, míg az ablak még tart - és ezt Sári még nem annyira érzékeli. 

Mert az alapelv az, hogy mindent szabad, ami nem veszélyes, vagyis nyugodtan pakolhat a szekrényből, fiókokból, koszolhat (mostanában pl. főz - kap egy kis fazekat, bele lisztet, vizet, ilyesmit, és a sámlinál állva kevergeti) - és bár emlékszik, hogy mire mondom neki azt, hogy nem szabad, azért még nincs annyi önkontrollja, hogy ne is csinálja meg, ha egyedül van (akkor is próbálkozik, ha ott vagyok).

Emiatt egy-egy pisilés nekem kész agyrém: mert leültetem én Sárit a WC elé, aki van, hogy érdeklődve végig és nézi a műveletet, de olyan is előfordult, hogy elcsatangolt, és bár nem a kanapé tetejéről szedtem le, de akár az is lehetett volna...

Nőjön már fel, ugye...

Szerző: anna_over_the_moon  2009.06.08. 20:55 3 komment

Címkék: micsinál

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr414580207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114087 2009.06.08. 22:47:33

Annyira jót nevettem ahogy elképzeltem a mezítlábas Sárit a radiátoron sétálni. Tudom, ez neked nem olyan vicces, de nagyon édes lehet. Dávid a forgószékre tanult meg emrég tökegyedül felmászni, a lemászás még nincs kikristályosodva, így hülyét kapok és kivittem a széket a gyerekszobából. Most az ülőgarnitúrára mászik és esik le. Hátra is növesztenünk kell szemet most már.

Ismeretlen_94603 2009.06.09. 12:33:59

Ismerös a szitú.Zsófi is mindenhova felmászik.. Kész vagyok tőle..

Ismeretlen_91082 2009.06.24. 14:12:25

Felmászik a radiátorra? Bátor kislány :) Mi most vettünk ajtórácsot a kutya védelmére, igaz, hogy horror ára volt, de ezt garantáltan nem tudja Dóri kinyitni, hiszen még nekem is két kéz kell hozzá, olyan erőt igényel.
süti beállítások módosítása