Has: 103

Tömeg: 73,5 kg

Cervix-score: 2100 (változatlan)

Hasmenés: pipa

Szúró érzés a has bal oldalán: pipa

 

A cégbe megérkezett a helyettesem, aki egyenlőre fogalmam sincs, hogyan fog engem valóban pótolni - no nem azért, mert pótolhatatlan vagyok, hanem mert olyan kis szerencsétlen. Azt sem értettem, hogy miért őt vettük fel, de mindenesetre legalább tudott kezdeni addig, amíg elvileg én is állományban vagyok. Bár egyre kevésbé esik jól nap-mint-nap bemászkálni, főleg a vezetés és az egész napos ülés a borzasztó kényelmetlen. Bizonyos pozíciókba ráadásul nagyon szúr a hasam bal oldala, és szerintem a gyógyszerektől, de folyamatosan hasmenésem van. Nem tragikus, de pont olyan, mintha ki lenne készítve a bélrendszerem. Emellett itthon tombol az influenza, most épp Anyu beteg, kicsit aggódom, hogy nehogy elkapjam, mert az aztán tényleg nem hiányzik. Beoltatni sem akarom magam, mert ki tudja... na, ilyen helyzetben legyen az ember okos.

Szerző: anna_over_the_moon  2011.11.27. 10:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr234580442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása