Folytatva a már-már hagyománnyá nemesedett pénteki zenélésemet, és mivel rájöttem, hogy tudok olyan számokat is belinkelni, amik vagy túl nagyok, vagy nincsenek fenn a youtube-on, ezért most extrán lelkes vagyok, úgyhogy hadd szóljon!

Tricky. Nem tudom megítélni, hogy mennyi a drog és mennyi az önálló kreativfitás a zenéjében, de ez a szám mindenesetre annyira jó, hogy napjában többször is muszáj meghallgatnom. És mivel a szövege is tetszik, hadd másoljak be ide egy részletet.

Dear God
Sorry to disturb you, but
I feel that I should be heard loud and clear
We all need a big reduction in amount of tears
And all the people that you made in your image
See them fighting in the street
'Cause they can't make opinions meet about God
I can't believe in you
I can't believe

Mellesleg ezen az oldalon szinte minden dalszöveg megtalálható.

Váradi Roma Café. Ez a szám valami hatalmas, a két kissrác pedig egyszerűen tökéletes! Kár, hogy karaokee verziót találtam csak meg, de a másik sajnos rossz minőségű.

Szerző: anna_over_the_moon  2007.07.27. 15:19 3 komment

Címkék: zene youtube tricky pentek

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr414579821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ursula 2007.07.27. 16:32:50

Umbala, nekem átjött a feliratozás is:)

ande · andedrag.freeblog.hu 2007.07.28. 12:09:39

Csak néhány napja értem/érzem ezeket a mulatós (jellegű) dalokat, s rájöttem, hogy zseniálisak, csak manapság borzalmasan vannak előadva (mondjuk én ősellensége vagyok a szintetizátornak, lehet, hogy ezért). Szóval ez tényleg jó, és nagyon jó a radio.blog.club is, danke! ps.: Kitaláltam egy új betűszót: pcymbwyht (meaning: please, check your mailbox when you have time :-) )

Ismeretlen_44444 2007.07.30. 11:15:32

Most vitatkoznek: ez nem mulatos. A mulatos a 3+2, meg a Banko Margit. Ez modern ciganyzene. Szerintem. A szintetizator meg egy nagyszeru hangszer, amig a Depeche Mode, vagy a The Cure hasznalja (aztan ugy lattam, a Bonanza is), persze aztan vannak extrem esetek is :-)
süti beállítások módosítása