Hajnali 4-kor ébredtem egy szörnyű rémálomból, ami nem az első eset mostanában (talán ez is kora-terhességi tünet, mint a reggeli hányinger). Mindamellett baromira kellett pisilnem, és nagyon szomjas voltam, de annyira intenzív és elethű volt az álom, hogy konkrétan nem mertem kimenni a WC-re és a konyhába. Persze a természet nagy úr, úgyhogy csak kimentem, és közben végig azon rettegtem, hogy majd Cs. jól megijeszt - nem akarattal, de a múltkor is, amikor kimentem pisilni éjszaka, ő felébredt, és neki is kellett, úgyhogy beállt a sorba a WC-ajtó előtt. Én persze halálra rémültem, amikor megláttam...

Az álom pedig egy érdekes dolog volt. Egyszer, úgy ezer éve megnéztem egy angol filmet - a címére nem emlékszem, de biztos totál hétköznapi címe lehetett, mert ha kiderül, hogy horrorról van szó, biztos nem állok neki. Arról szólt, hogy egy srác egz hónap kóma után felébred a kórházban, és sehol senkit nem talál - tök üres az egész. Aztán elindul Londonban - szintén sehol senki, majd betéved valami templomban, ahol egy csomó zombi egy csomó hullát falaltoz, és amikor meglátják a srácot, őt is meg akarják enni. Persze rohan, meg minden, a zombik utána, találkozik két másik nem zombival, akik megmentik, és elmondják neki, hogy valami olyan kór ütötte fel a fejét Angliában, hogy akit egy zombi megharap, az maga is zombi lesz - vagy ha nem, akkor megeszi a többi zombi (hogy mitől függ az, hogy kaja, vagy zombi lesz valakiből, az nem derült ki egyértelműen). Arra sem emlékszem, hogy hogyan nevezték a kórt, de nem zombiságnak, az tuti. Na mindegy, a lényeg, hogy aztán a kis csapat elkezdett túlélők után kutatni, találtak is egy apát-mega-lányát, aztán az egyik srácból zombi lett, majd találkoztak valami katonákkal, aztán az apa is zombi lett, a katonák meg nőket akartak erőszakolni, amit az egy darab életben maradt srác nem hagyott, és rájuk uszított valami zombikat, ők meg elbújtak, mert rájöttek, hogy már csak ők maradtak, és a zombik éhenhalnak, ha nem kapnak enni, és ugye, Anglia sziget, ergo a zombiság nehezen juthatott át Európába... és így is lett, jöttek őket megmenteni a film végén.

Nem volt életem legjobb filmje, mégis olyan élénken megmaradtak bennem a részletek, hogy azóta sem tudom kiverni a fejemből, és ma éjjel ezzel álmodtam. Azt, hogy E (a tűzhányó) meg én megyünk kocsival Los Angelesbe (a filmet ui. újraforgatták a magyarok, amerikai helyszínekkel), és még sokan mennek így, de az autók egyre-másra mennek tönkre, szenvednek balesetet, mi meg ütjük el a zombikat (konkrétan egyet, de ez mellékes). Amikor LA-be értünk, megjegyeztem, hogy hasonlít Budapestre, és hogy senki nem fogja elhinni a filmben, hogy ez LA. Mindegy, ezen is túlléptünk, bementünk egy kórházba, ahol egy csávón kezdtek a zombiság tünetei mutatkozni, míg E. közölte, hogy ő márpedig masszíroztat. Én próbáltam leszerelni a majdnem-zombit, aztán nem tudom, mi lett, mert többre nem emlékszem, de még nem ébredtem fel, az biztos. Lehet, hogy én is zombi lettem.

Amikor pedig felébredtem, egyszerűen nem bírtam visszaaludni - folyton a hülye film járt az eszembe, aztán meg az, hogy ennyi stressz (álmomban) vajon mit okozhat a lakómnak.

Ha minden rendben lesz, csak romantikus filmeket fogok nézni ezentúl. Esetleg bugyuta vígjátékokat. A'sszem ma lesz az IrigyMirigy show.

Szerző: anna_over_the_moon  2007.08.28. 13:47 4 komment

Címkék: film csipet alom

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr704579829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eperke 2007.08.28. 21:27:07

Nem a 28 nappal később-ről van szó?:) Elég hatásos film, az igaz:D

Ismeretlen_8811 2007.08.30. 09:39:29

sztem az irigymirigy konkrétan több kárt okoz egy meg nem született gyermek pszichéjében, mint egy közép-amerikai lokális háború árnyalatnyi tömegpusztító fegyverrel és/vagy etnikai tisztogatással fúszerezve

Ismeretlen_44444 2007.08.30. 15:20:46

Ezert neztuk meg inkabb a Torrente 3-at

Ismeretlen_75240 2008.09.30. 15:50:05

vazz... nekem is ez volt az a film, amire rámondtam, hogy soha többet horrot! Pedig nagy rajongó voltam. Végül 3 évig sikerült megtartani, de csak egyszer csábultam el egy nagyon hasonló sztorira. ööö... lehet nem volt jó 5let, de szopiztatás közben. mentségemre szóljon, hogy a műsik szobában nézték apuék és én csak leskelődtem
süti beállítások módosítása