Drága Testvérem! 

Ülök a gép előtt és egy nyálas köremailt olvasok az anyaságról - és elerednek a könnyeim. nem küldöm tovább, pedig az van a végén, hogy küldjem el annak, akiről azt gondolom, jó anya, vagy jó anya lesz egyszer. 

Én akkor sem küldöm tovább - nem azért, mert az én anyám nem jó anya. Hanem mert kegyetlenség őt az anyaságára emlékeztetni úgy, hogy csak félig lehet már anya.

Ma reggel arra gondoltam, hogy nem élném túl, ha Sárinak valami baja történne... nem tudom, Anyu hogyan élte túl ... túlélte-e egyáltalán. Hogyan van ereje felkelni minden nap, felöltözni, fogat mosni, dolgozni, bevásárolni, mosolyogni (-vajon őszinte-e az a mosoly?), aztán rámnézni, és arra gondolni, hogy az anyám? 

Én már ezerszer is belehaltam - tőle pedig elvárom, hogy talpon maradjon, miattam.

Adj erőt ehhez!

Ölel:

Testvéred 


Szerző: anna_over_the_moon  2008.02.24. 13:23 1 komment

Címkék: anyu zsolti

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr194579926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.02.25. 09:22:55

Nem tudom, ha illetlenség ide elmesélnem, ami eszembe jut. Elmesélnem a két kis volt osztálytársamat. Juditkát, aki fele akkora volt, mint bármelyikünk. Májbeteg volt, később vesebeteg is lett. És Rolit, aki beverte a fejét a vízibicikli csúszdájába. Alig akad olyan nap az életemben, amikor ne jutna eszembe az édesanyjuk. Nem tudom, honnan van az édesanyák ereje. Leginkább Juditka anyukájának ereje idegen számomra. Mert Roli anyukájának nincs más választása, mint erősnek maradni. A kisöcsiért. A Te édesanyádnak Te vagy az ereje.
süti beállítások módosítása