Ha most születne, Sári már nem lenne koraszülött. Ez jó. Innentől kezdve élesben megy a dolog.

Ez most kicsit megrémített.

Mama szerint akkor fogok szülni, ha a mellem alá függőlegesen be tudom tenni a tenyerem. Ma reggel úgy vettem észre, hogy határozottan lejjebb szállt a hasam, de ahogy a fotót elnézem, tulajdonképpen nem.

Egyébként már egy hete nem híztam semmit, sőt, fogytam, köszönhetően valami rejtélyes hasmenésnek, ami már tart egy ideje. Kezd kicsit idegesíteni a dolog - no, nem a fogyás miatt (a baba úgyis elszedi, ami neki kell), hanem mert ilyenkor állítólag szorulásom kellene, hogy legyen. Majd holnap megemlítem az orvosnak.

Szóval a fentiek következtében jelenleg 81 kg a tömegem, ami talán már nem lesz 90 - és ez megnyugtat.


Szerző: anna_over_the_moon  2008.03.10. 12:10 9 komment

Címkék: csipet zora noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr264579935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.03.11. 12:44:31

Én is kezdek izgulni :) Ma mit mondott az orvos?

Ismeretlen_75240 2008.03.11. 15:04:43

szia Dugópanna, hát nincs már sok hátra, drukkolook ám Nektek és én is beleolvasok a blogodba, ha nem zavar ;) Én is nagyon megkönnyebbültem, amikor átléptük a bűvös koraszüléshatárt, hiszen onnantól már csak habzsidőzsi van odabent és nincs nagy kockázat idekint :)

Ismeretlen_75240 2008.03.11. 15:37:07

:)) na jól beleolvastam a blogodba, szerintem tök jófejül és lazán állsz hozzá. Nagyon vicces, hogy mennyi mindenben hasonlóan gondolkodunk (Lenkey könyve, tahók a BKV-n, házimunka és bálnásodás) szóval vicces és köszi az élményt. Blogod szintén lementve és csak így tovább :)) Nálam a bálnásodás a végefelé belassult, a legvégén meg konkrétan leseszartam. Apát én úgy győztem meg a bejövetelről, hogy szépen elmeséltem neki mit él át a gyerek szülés közben és miért fontos, hogy apa ott legyen. a hangját már ismeri és megnyugtatja, anyuci meg éppen úgyis kiterülve fekszik, vagy varrják. ráadásul az is nagy élmény (apcinak), amikor a baba ránéz fürdetés közben. és mg lehetne sorolni. Neked drukkolok

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.03.13. 16:51:47

Hallo, ugye jól vagy?

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.03.17. 10:15:04

Én most már nagyon izgulok... :/

Ursula 2008.03.17. 15:01:23

Igen, a hasmenés igen gyanús a szüléshez közeledvén, a szervezet tisztulása a nagy eseményre...

Ismeretlen_59252 2008.03.20. 01:16:08

Már sülészetről álmodtam... Remélem, hamarosan kapunk egy pár szavas jó hírt. Bár ha minden igaz, akkor most a blog a legkevésbé érdekes dolog a világon...

lajterjulianna 2009.02.14. 11:36:25

juci vagyok és 37 hetes terhes és mostmár fáj a derekam is meg fájdogál a hasam is de nem tudom medig birjuk még ki.de már szeretném ha minél hamarabb meg születne mert mostmár nehéz az alvás is meg minden.
süti beállítások módosítása