Na helló világ!

Az a helyzet, hogy kicsit korábban és nem egészen a tervezett módon, de megszülettem. Súlyom 2690 gramm volt, amikor kivettek anya hasából, és 51 cm magas vagyok.

Sajnos egy picit kellett nekem segíteni lélegezni, ezért inkubátorban tartottak 2 napig, aztán a koraszülött osztályon voltam. Mivel be is sárgultam, ezért csak 6 nap után jöhettünk haza.

Ma volt az első éjszakám itthon, szerintem meglehetősen jól viselkedtem. Kicsit fura, hogy anya folyton velem van, mert eddig csak szopizáskor találkoztunk, de így legalább akármikor mehetek a cicijére.

Később még írok, de most már nagyon éhes és kakis vagyok.

Üdv:

Sári 

Ps. Ja, és ma vagyok épp egy hetes 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.03.20. 07:57 7 komment

Címkék: csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr914579936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.03.20. 09:29:22

Szia Sári!!!!!!!!!!!!!!!! Isten éltessen! Legyen szép életed!!!! Örülök, hogy megérkeztél! :) Vigyázz anyudra, ő is vigyáz Rád ;) De szép ez a nap!!! Milyen pici vagy... De jó Neked, még minden új! Remélem, anyud sok-sok fotót s feljegyzést készít az életed első pár évéről, amire máskülönben nem emlékezhetnél majd... Remélem, egy picit hagyod anyut aludni is olykor-olykor. Ne felejts néha mesélni nekünk ezekről az első hetekről. Meg aztán a többiről is. Majd anyu megmutatja, hogyan kell! Sok boldogságot, kalandot kívánok az életedbe! Puszi: Ande

Ursula 2008.03.20. 09:47:20

Kedves Sári! Isten hozott a Földön! Legyél jó és egyél sokat, hogy nagyra jőjj!

Ismeretlen_59252 2008.03.20. 14:11:39

dp ez az jelenti, hogy császármetszés volt? Ha időd engedi, meséld el, hogy vagy!

Ismeretlen_75240 2008.03.21. 10:15:22

gratulálunk Sári! kisvacak és cserukka

Ismeretlen_20228 2008.03.21. 11:07:43

csakhogy. :) nyugalmas napokat, gyorsan gyógyuló sebeket, tejláz mentes kezdetet, meg a többit.

e+ 2008.03.21. 14:57:33

hurrá! éljen-éljen!

Ismeretlen_15787 2008.03.24. 22:05:26

Jaj Istenem, miről is maradtam le!! Szia kicsi Sári!!! Olvaslak gyorsan, mi is történt veletek az elmúlt napokban:))) Sok egészséget Nektek, és virtuálisan ölelem Anyudat is, meg téged is:)))
süti beállítások módosítása