Még a terhességem alatt (kb. a 6. hónapban) írtam egy emailt az anyakönyvvezetőnek, akinél házasodtunk, hogy küldje már el a házassági anyakönyvi kivonatot nekem, mert ennek hiányában az állam nem hiszi el, hogy Cs.-é a gyerek (illetve csak akkor, ha valami apasági nyilatkozatot tesz - hja, védjük már meg a pasikat...).

(Erről az a sztori jut eszembe, hogy L., a kolléganőm szakított a férjével, és rá pár hónapra összejött az új pasijával, akitől kb. 2 hét alatt terhes maradt. Igen ám, de a férjétől már csak nagy pocakkal vált el, ami azért volt mókás, mert a születendő gyerek automatikusan az ex-férjé lett volna jogilag, hiszen nem telt el 9 hónap a válás és a szülés között. L. ezért 8.5 hónaposan, übernagy hassal ment férjhez az új pasijához, így a baba a valódi apára anyakönyvezetődött, L. pedig felpróbálhatott egy rakat terhes menyasszony ruhát.)

Szóval írtam az anyakönyvvezetőnek, aki megígérte, hogy azonnal postázza - én viszont hiába vártam, sehogy se érkezett meg a kivonat. Mikor már nagyon aktuális volt a dolog, kb. 1 héttel a szülés előtt írtam neki, hogy mi a fene van - és kedden (szerdán mentem a kórházba) válaszolt, hogy már kétszer is elküldte, de mindig visszajött, azzal, hogy nem kerestük a postán. Ilyen már többször volt (mármint, hogy az ajánlott levélről semmi értesítést nem kaptunk), ezért inkább megkértem anyut, hogy menjen el a papírért, pláne, mivel időközbenm ugye kórházba kerültem.

Amikor hazajöttünk, és először megnyitottam az emaileket, volt egy csomó nem olvasott levelem valami nőtől - kiderült, hogy az anyakönyvvezető küldözget nekem köremaileket - "csak 10 embernek küldd tovább, és valami jó történik Veled ma" - cuccokat. Gondolom, belekerültem a címlistába, és onnan már csak egy vírus szedhet ki. Azóta naponta kapok csodaszép fotókkal illusztrált ppt file-okat ősi kínai bölcsességekkel, amit csak 10 embernek... és szerintem ez olyan groteszk, hogy ilyen is csak velem történhet meg.

(Az anyakönyvvezető amúgy baromira hasonlít Ciccolinara. Az esküvőn a szertartás után anyu meghívta a vacsorára, amit szerényen, de határozottan elutasított, mondván, hogy vacsorát kell főzni a gyerekeinek, aztán még a menyasszonytáncon is ott volt. Nem tudom, mit ettek a kölykök, de kiderült, hogy elvált, mert a férje otthagyta egy rüfkéért, és bruttó 200 ezer a fizetése. Aztán kért, hogy küldjünk neki fotókat, amit persze elfelejtettem, majd amikor a kivonatért írtam, emlékeztetett rá, hogy még mindig nem küldtem el a képet. Nem semmi, ugye?) 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.04.16. 11:26 2 komment

Címkék: spam hulye masok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr674579952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.04.16. 21:45:24

Mikor házasodtatok meg?

Ismeretlen_44444 2008.04.17. 10:28:04

3 éve
süti beállítások módosítása