Éljen, éljen, nem kell kidobnom a rengeteg lefagyasztott tejet! No, szerencsére nem azért, mert Sárinak kell meginnia, mert nekem nincs már, hanem mert buzgón elkezdtem potenciális tejtestvért keresni, és lőn: ma telefonált az egyik kolléganőm, hogy a kisfia nem hízik elegendő ütemben (ennek persze nem örülünk), és nincs-e véletlenül kölcsön tejcim. Ó, dehogynem, mondom én, ráadásnak olyan van, amit az első két-három hétben fejtem buzgón, vagyis ez az igazi jó zsíros-szaftos anyatej, amitől Sári már 3 hetesen 3400 gramm volt! És nem mellesleg, Sári tejtestvére aznap született, amikor Zsolti, és azt hiszem, ez egy elég komoly jel.

Szóval odaadtam a március 31-ig lefagyasztott tasakokat, számszerint 10 db-t, egyenként 150 ml, szóval kb. másfél liter, és az a durva, hogy akkoriban általában csak egy-egy fejés termékét fagyasztottam le, de kb. minden szopi után lejött ennyi, azokat borogattam ki a mosogatóba. Sajnáltam azt a marha drága tejtároló zacskót (amin egyébként marhára fel vagyok háborodva most is). Aztán nemrég megtudtam, hogy 1, szinte minden műanyag zacskó steril belülről, hiszen olyan magas hőmérsékleten gyártják, hogy az eleve fertőtlenít 2, a gyógyszertáros szerint sima hűtőtasak is megteszi, igaz, azon nem írja a ml-t. Úgyhogy azóta ezt használom, és most már azon sem parázom, ha nem sikerül 150 ml-t összefejnem egy nap alatt, mert a nem-drága hűtőtasakba tökmindegy mennyit töltök, a Medela meg elmehet a fenébe.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.06.06. 20:40 2 komment

Címkék: szoptat csipet masok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr454579985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.06.07. 03:17:35

Nekem is van tejtestvérem valahol a világban. Egy időben meg akartam keresni, aztán anyu elmesélte, hogy milyen koszos stb stb család voltak, nem is tudom, miért onnan kaptam tejet, azóta lemondtam a felkutatásukról és eldöntöttem, hogy a hülyeséget is az onnan származó tejjel ittam magamba.

Ismeretlen_75240 2008.06.07. 08:20:43

a tejeszacsikon én is le vagyok akadva. ráadásul a 150-re skálázott tasakba 130at épphogy bele tudtam szuszakolni. szóval erről ennyit. És ez nagyon jó ötlet!!! mert végre úgy, és olyan mennyiségekben rakhatom el a tejcsit, amiben akarom!! Pl. csak 100ml-os egységekben, mert ha egy etetésre kell, akkor felolvasztok többet, ha meg csak pótlásnak, akkor csak egyet. hurrá!! És tök jófej dolog tőled, hogy segítessz a tejjel másnak. de tényleg. A kórházba amikor visszamentem lefejetni a bedurrant cickókat volt egy kis roma csajszi. Meglehetősen egyszerű volt a szentem, de teje, az volt dögivel. Amíg mi 20ml-ért küzdöttünk, belőle csak úgy dőlt a lé. Meg is jegyezte a maga furcsa módján, hogy ő eztz szívesen odaadná másnak, de nem nagyon figyeltek rá és elhajtották a fenébe... erről ennyit
süti beállítások módosítása