A hatodik egészséges rendelésen megállapították, hogy szépek vagyunk, nagyok vagyunk, okosak vagyunk (mármint Sári, természetesen, engem senki nem vizsgált ebből az aspektusból). 8 kiló tömény izom a kiscsaj, és majd' 69 centi, szóval igazi manöken alkat.

Azt is mondták, hogy szépen fejlődik, azt csinálja, amit kell, és nem baj, hogy nem tud ülni. Sőt, ne is ültessem, max. az ölemben, de azt is csak rövidebb időre (hja, próbálna meg a védőnő Sárival fel-le smatrikálni, amikor sír, vagy letenni...). A foga, az viszont nem jön, legalább is nem annyira, hogy indokolná az öt nap nemalvást, úgyhogy nem tudom, mi lesz, ha valóban jönni fog a fog - szerintem 3. világháború, vagy hasonló kaliberű esemény.

Említettem, hogy Sári nem igazán gagyog. Mármint, természetesen "beszél", de inkább csak ööö-zik, nyög, mmmm-zik, vagy nagyon jó kedvében áááá-zik, de ma-me-ba-be-khrr hangokat nem nagyon hallatott eddig, sőt, igazából egyáltalán nem. Az orvos szerint nem baj, amúgy adni kell neki mindenre egy hónapot, úgyhogy ne izguljak semmi miatt.

A kajálásra pedig azt mondták, hogy inkább a bébiétel, mint a bolti gyümölcs - egyrészt, mert az ellenőrzött, másrészt pedig az íze is ugyanolyan mindig (míg az almának egyszer édesebb, egyszer savanyúbb. Mondjuk, szerintem épp ez a jó a normál kajában...). Ezt mondjuk értem, és tényleg kicsit tartok a sok vegyszerezett gyümölcstől, de a bébiételben is ki tudja, mi van (ld. tápszerbotrány), és az ugye mégsem az igazi étel... Persze, a legjobb a bio lenne, na de egyrészt abban sem lehet 100%-ig megbízni, másrészt pedig egyetlen bioboltot, vagy piacot sem tudok a közelben. Mondjuk a bébiétel is megér egy próbát, mert Sári újabban újra nem szeret semmit - ma pl. hiába próbálkoztam az almával, egy kiskanálnyit sem tudtam nagyon letuszkolni a torkán, pedig szerintem kifejezetten édes volt a reszelmény. A barackba már beletörődtem, na de hogy egy magyar poronty ne szeresse az almát...!

Pedig szerintem már tényleg nem elég neki a tej, mivel újabban kétszer kel fel éjjel szopizni: egyszer éjfél körül, utána pedig 4-5-kor. Vagyis éjszaka is maximum négy órára tudja megtölteni a pociját - aminél még újszülött korában is jobban teljesített. Mondjuk engem nem zavarna a kétszeri szopizás, ha utána durmolna tovább, de sajnos az a helyzet, hogy a második után úgy ébred, mintha az a reggeli szopi lenne, és valljuk be, ez ötkor annyira nem mókás. Főleg mivel ilyenkor tiszta kóma és következésképpen hisztis egész nap.

Úgyhogy nem tudom, hogy fog-e, vagy nem fog-e, és ezt a hozzátáplálás dolgot sem vágom igazán - viszont még mindig nem vettünk etetőszéket - talán mert tudat alatt tiltakozom, hogy nekem már ilyen nagy lányom van, aki bébiételt kaphat, meg etetőszéket. Nemsokára diplomázik, basszus.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.09.15. 19:13 3 komment

Címkék: csipet egeszsegugy etkezes novesben

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr764580050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.09.16. 13:35:38

A sima almát Dóri se szereti, sőt nagyon sok baba nem. Érdemes valamivel keverni. Én nem vagyok azon véleményen, hogy csak üvegessel kell etetni a babát, mert senki nem teszi le a nagyesküt, hogy tényleg olyan szupi dolgok vannak benne. Szeretek Dórinak főzni, persze néha kap üvegeset is, de nincs is annál jobb érzés, amikor az én kutyulmányomat eszi meg, nem kicsi örömmel :) Hajnali 5-ös ébredést ismerem, és nem irigyellek érte, mi 6 hónapig ilyen rendszerben éltünk, hát nem sírom vissza...

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.09.17. 01:33:01

1. 8 kiló????Renáta 1 évesen 9 kg,jó húsban lehet!!!!! 2.azt mondják nem szabad ültetni,mert komoly károkat okozhatsz neki és majd járatni sem szabad-http://www.terapia.imtbt.hu/node/583.Reni csak nappal nyűgös,ha jön a foga,csoda ,hogy éjjel soha,nem kivánom neked sem,amúgy a fogakkal ne aggódj,majd úgy pattannak ki egymás után,mint a pattogatott kukorica 4.még jó,hogy nem beszél,nem ráér később,a lányom most annyit magyaráz,hogy néha félek,hogy kihűl a szája :-) 5.az almát nem eszi sok gyerek magában,az enyém sem most 1 évesen-de az üvegest úgy nyelte,hogy csak na-próbálkozz mi jön be neki 6.az etetőszékkel nem maradtál le,mi is sokára vettük,azt csak akkor lehet használni,ha már ül nagyon jól egyedül(fenti utalás érvényes)!!!addig a babakocsiban félig fektetve nagyon bejön nekik,vagy az öledben félig fektetve

Ismeretlen_44444 2008.09.17. 16:57:28

Tényleg 8 kiló - néha el sem hiszem, mert olyan pici volt, hogy alig mertem megfogni. 2690 g és 51 centi! 18 (!!!) centit nőtt és majd' 5 és fél kilót hízott!
süti beállítások módosítása