Nos, minthogy hazaköltöztünk, eggyel több kiságyunk van a kelleténél. Mert hogy anyukám vaterázott anno egyet, és hát így is annyi a cumónk, hogy egy ilyen monstrumot nem akarok takargatni, ezért újfent feldobtam a vaterára - igaz, drágábban, mint ahogy vettük, mert szerintem baromi olcsón jutottunk hozzá. Volt már arra példa, hogy sikerült keresni a vaterázással... hátha most is így lesz. Akkor lassan összejön a babakocsi...

Kis túlzással azt állíthatom, hogy amióta itthon vagyunk, Sári pocsékul alszik - azt is leginkább velem a nagyágyban. Nem tudom, hogy ez a környezetváltozásnak, az egyre kevésbé tápláló tejnek, vagy  a fogacskáknak köszönhető-e, de tény, hogy ma éjjel pl. 4-szer ébredt, amikor is úgy gondoltam, hogy véglegesítem magam mellett az ágyban, és ötödszörre, amikor nyöszörögni kezdett, még arra is vetemedtem, hogy hasra fordítottam (én, őt, hasra, légzésfigyelő nélkül), mert így legalább aludt. Nappal szinte lehetetlen betenni a kiságyba, még akkor is, ha szopival altatom el, de leginkább csak a babakocsiban hajlandó szundítani úgy 40 percet, azt is csak akkor, ha tologatjuk. Szegény anyu az egész környéket többször bejárta a kisasszonnyal a hétvégén.

Tudom, hogy nem kellene az együttalvásra rászoktatni, de egyébként nekem is sokkal kényelmesebb így, mert amikor megébred, csak gurítom a cicihez, és már kész is vagyunk. Nem kell kitakarózni, feltápászkodni, keresgélni a sötétben - csak gurít és kész. 

Úgyhogy 2 -azaz 3 az utazóággyal együtt- eladó kiságyam is van. 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.09.29. 15:42 2 komment

Címkék: anyu csipet alom

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr44580059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.09.29. 16:25:01

Szerintem ez a költözés miatt lesz... remélem, ha megszokja az új környezetet, beáll a régi rend!

Ismeretlen_75240 2008.09.29. 18:41:43

az utazóágyra sem lesz szükséged? hogyhogy? és mennyiért adod amúgy?
süti beállítások módosítása