Számomra mondjuk meglepő volt, de a legújabb szerzeményem, a Kismama babakonyhája szerint már hat hónapo kortól adható zabpehely a babának. Nos, mivel én már marhára untam a krumpli-krumplival menüt, gondoltam, kipróbálom a majdnem héthónaposomnál. Jelentem, a zabkása almával kétpofára tömős kaja, ráadásul a maradék még anyának is ízlik, úgyhogy hajrá, zabkását minden babának!

Persze, aki zabbal tömi a gyerekét, az számítson arra, hogy a "zab-a" után távozó ürülék bizony zabszemekkel lesz tele - és mivel az alma zöldre festi delikvensünk kakiját, így zöld zabszemeket törölgethetünk (meglehetősen sikertelenül) a mazsolánk popójáról, hurkáiból, és egyéb redői mögül. A zabszemek viszont meglehetősen ragaszkodó tipusok, szóval végül marad a zuhany. 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.09. 16:50 6 komment

Címkék: konyv csipet etkezes belmukodes

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr704580063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.10.09. 17:15:28

Na ezt mi is kipróbáljuk! Zöld zabos kakit is :D

Ismeretlen_75240 2008.10.09. 17:49:33

hát akkor ne csodűlkozz, ha Sári pörögni fog este. Hiszen zabszen van a seggében muha-ha-ha-ha (de szaaar)

Linda 2008.10.09. 18:56:05

Ez sima zabpehely, vagy valami speckó babáknak való? Holnap nyakamba veszem a várost, eredetileg gabonapelyhet akartam, de ez is jól hangzik. Te hol veszed?

Ismeretlen_44444 2008.10.09. 19:18:52

Sima zabpehely, de mondjuk én bio-t vettem a Sparban. Egyébként úgy kell csinálni, hogy 2-3 kanállal 15 percre beáztatsz, majd a megpuhult zabot anyatejjel vagy vízzel puhára főzöd. Én utána még össze is turmixoltam almával, de a könyv szerint magába is lehet adni, bár úgy szerintem nincs sok íze.

Linda 2008.10.10. 00:39:50

köszi, akkor megpróbálom. Legfeljebb nyeríteni is fog a kis haramia:-)))

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.10.14. 16:33:19

Ezt én is kipróbálom!!!
süti beállítások módosítása