Létezik ám olyan, hogy blogos körlevél, ez is egy ilyen. Esztertől kaptuk, és szeretnék neki eleget tenni, csak az a helyzet, hogy egyszer már kaptam ilyet, és akkor már meg is csináltam. 

Amikor még volt időm magammal foglalkozni, akkor 7köznapi dolgot írtam. Aztán pedig egy nyolcadikat is. Még nem vesztette értelmét.

Talán majd megírom egyszer a 9-10-11-12-13-14-15-t is... 

Nem adhatom tovább sem 7 embernek, mert egyszerűen nem olvasok annyit... Mea culpa. De aki olvassa, az vegye felhívásnak.

(Ande, asszem Te anno megírtad, de frissíthetsz ám néhe, Cserukka, a Tiedet mondjuk szívesen elolvasnám!)

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.27. 20:38 3 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr154580076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_59252 2008.10.28. 11:04:38

Szinte minden nap eszemben volt, ezért hoztsam létre esetlenül a 7máspodpercmagamról kategóriát, csak hiányzik nekem is egy jegyzetfüzet, hogy a gép előtt ülve is eszemben legyenek a dolgok. Igyekszem azért majd! :-)

Ismeretlen_44444 2008.10.28. 11:08:55

Küldjek egyet? Az enyémre már nincs olyan nagy szükség :-)

ande · anderag.freeblog.hu 2008.10.28. 12:00:54

Nem is az a baj, hogy nincs, hanem hogy elfelejtem cipelni :-) (PP-től kaptam, CB macis, rózsaszín :-) )
süti beállítások módosítása