Azt álmodtam, hogy Sári egy hintaágyban fekszik, és annyira mocorgott, hogy kicsúszott belőle. A lábai beleakadtak a hálóba, és lógott, amikor is odakiáltottam a mellette álló és tétlen Cs.-nek, hogy csináljon már valamit, mert a gyerek leesik és meghal.

Ekkor felriadtam, és rátettem a kezem a mellettem alvó törpicsek mellkasára. Semmi. Vártam. Semmi. Majd nagy sokára egy óriási sóhajtás, és onnantól mozgott a mellkas... persze, lehet, hogy csak véletlen.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.28. 10:53 1 komment

Címkék: csipet alom

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr34580077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_59252 2008.10.28. 11:02:10

Én hiszem, hogy ez nem véletlen. Régen nem hittem, mert minden megmagyarázhatatlantól féltem, de ma már azt hiszem, hogy van köztük kedves dolog is,és ezekben halálomig hinni akarok.
süti beállítások módosítása