Már pár napja nincs láza Sárinak, csak esténként egy pici (37-37,2) hőemelkedése. Betegnek sem tűnik, kicsit talán kevesebb szilárd ételt hajlandó enni, de ettől eltekintve játékos, érdeklődő, aranyos. Mondjuk, tegnap új tünetként csúnyán köhögni kezdett, és az orra is kicsit jobban folyik, ezért tegnap este frankón ki is akadtam, hogy biztos én csinálok valamit rosszul, mert nem igaz, hogy két hét, ezer lázcsillapítás és egy antibiotikum kúra után a gyerek nem gyógyul meg.

Mindenesetre ma vissza kellett vinnem a fülészetre, ahol meglepetésként másodiknak hívtak be minket, így csak fél órát kellett várnunk. Az orvos megint megvizsgálta a fülét a fülzsírszívás után, és közölte, hogy szerinte rosszabb lett, mint volt, ezért fel fogja szúrni. Különben is, az antibiotikum, amit szedtünk, egy kalap szar. 

Én persze bepánikoltam, és megkérdeztem, nincs-e más megoldás, mire közölték, hogy felírhatnak egy erősebb antibiotikumot, de akkor holnap reggel kilencre a kórházba vigyem be kontrollra, és hogy ez mennyire kockázatos, mert kezeletlen középfüllgyulladásnak milyen súlyos "éllettel összeegyeztethetetlen" szövődményei lehetnek, mint pl. agyhártyagyulladás. Ezért le kellett tennem a nagyesküt, hogy amint picit felmegy a láza, vagy hány, vagy nem eszik, vagy csak bágyadtabb lesz, azonnal rohanok vele a kórházba - de holnap reggel mindenképpen. Ja, és ugye saját felelősségre nem szúrják fel a fülét. Holnap viszont mindenképpen, ha nem javul az antibiotikumtól.

Történt mindez úgy, hogy a kicsit megszeppent, de betegnek egyáltalán nem tűnő gyerek ült a karomon.

Szóval be voltam szarva a fülszúrástól, de most, amikor belegondolok, hogy milyen súlyos szövődményei lehetnek a középfülgyulladásnak, ettől még jobban be vagyok szarva. Nagyon nagy felelősség azt mondani, hogy szúrják fel a fülét, de azt is, hogy ne! És azt hiszem, erre nem vagyok felkészülve... és annyira félek, hogy nem jól döntöttem...

Mindenesetre amikor hazaértünk, megkapta az első adag gyógyszert, és megmértem a lázát, ami egészen pontosan 36,2 volt. Utána szopizott, és most alszik - igaz, az orra megint tele van, és köhög is - jajj, nagyon félek! Én pedig tiszta hülye vagyok - odabújtam mellé a nagyágyba, és ott bőgtem az alvó baba mellett.

Remélem, nem lesz semmi baj!

Szerző: anna_over_the_moon  2008.11.07. 15:29 6 komment

Címkék: csipet egeszsegugy

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr904580088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.11.07. 21:34:19

nem vagy hülye egyáltalán, és biztosan nem lesz gond. szerintem nem árt az sem, hogy reggel esetleg egy másik orvos néz rá. Több szem alapon. Nagyon bátor vagy!

Linda 2008.11.07. 22:12:49

Jaj csajszi, nyugi, nyugi! Az szerintem jó jel, hogy nincs láza. A láz mindig jelent valamit, ugyanúgy az is, ha nincs.Szóval eddig megvolnánk. Azt is megértem, hogy nem merted fölszúratni a fülecskéjét. Én is így döntöttem volna azt hiszem.Az is jó, hogy holnap egy másik doki is megnézi.ha lassan is, de Sáribaba a gyógyulás útjára lépett.Mindenesetre a pneumooltást majd alkalomadtán adasd be Neki! Gondolok Rátok sokat, minden rendben lesz meglátod!Amint tudsz írj majd légyszi mi volt! Jó éjt Nektek!

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.11.07. 22:45:16

Ne pont a torka fele spricceld,hanem kicsit oldalra,de még így is lesz,mikor nem fogja engedni! Ez van!

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.11.07. 22:48:26

Ja,ezt az előző írásodhoz akartam írni,ahol írtad,hogy fuldoklik,mikor a torkára spricceled! Most Reninek is tele van éjjel a kis orra,alig tud levegőt venni pedig állandóan orrszívózom! Én is sírtam volna,hiszen aggódunk miattuk,de meglátod minden rendben lesz!!!

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.11.09. 10:21:31

Hinni kell, hogy a dolgok javulnak, szépülnek, az emberek gyógyulnak, míg mi azért élünk, hogy így legyen. S " tarts ki addig lélek, védekezz!"

Ismeretlen_91082 2008.11.10. 14:06:34

Vasárnap visszamentetek? Hogy van Sári?
süti beállítások módosítása