Így Karácsony közeledtével most azon agyalok, mit vegyek neki, aminek értelme is van. Még egy zenélő, nyekergő, villogó szarra semmi szükségünk, de azért elbagatelizálni sem szeretném az ünnepet.

Aztán mindig rá kell jöjjek, hogy a legjobb ajándék a legegyszerűbb is. A múltkor a drogériában 145 Ft-ért vettem buborékfújót - látni kellett volna Sári arcát, amikor ült a szappanbuborék esőben, és nem tudta mire vélni a gyönyörűséget! Szerintem biztos volt benne, hogy varázsolok.

Az a baj csak vele (vagy nem baj?), hogy ehhez a játékhoz én is kellek...

Szerző: anna_over_the_moon  2008.12.05. 14:53 8 komment

Címkék: csipet babafoto

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr104580103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.12.05. 21:49:42

Reni is imádja! Szerintem nagyszerű dolog!!

Ismeretlen_75240 2008.12.06. 10:51:17

Márk egyelőre utálja. A mi listánkon ezek vannak: szobahinta, kismotor (a jövőre nézve), dömper, mert abba lehet kapaszkodni, lehet tologatni, lehet rámolni, lehet benne manót húzogatni. Márknak hozott a Mikulás egy szélesdátú kisdömpert is, egyelőre so-so, de sztem szeretni fogja. Aztáááán. Sztem az olyan játékok, amik 1, vagy még inkább 1,5 éveseknek vannak. Itt anyuéknál van egy nagy fakorca, egyik oldala abacus, másik oldala vmi forgatós, meg van drótonhuzigűálós mindenféle, formabedobós szarság. Imádja, hosszú időre leköti az első nap, és reggelente is. Ha jössz megint, elmehetnénk a Régióba ;) tudod oda zúztunk a múltkor nagyivizitre aztán szintén Miku hozta a Tinilove (baszottdrága, de már imádott) autóba való szórakoztatószettjét, a béka nagytesója.

Ismeretlen_75240 2008.12.06. 10:51:54

a széleshátú kisdömper az a kismotor egy változata

Ismeretlen_44444 2008.12.06. 14:04:21

Autós szórakoztatószett jó ötlet, lehet, hogy tojik egyet a Jézuska... A kismotort mi egyéves szülinapra gondoltuk - egyenlőre még csak alig-alig kúszik, szóval nem hinném, hogy fog motorozni karácsonyig :-) de hintát akarok, keresek, de valahogy sehogyse találok megfelelőt...

Linda 2008.12.06. 14:16:48

én mikulásra egy plüss Télapót vettem Dávidnak, megrágcsálta, eldobta. Aztán előkerült a szekrény mélyéről egy micimackós kistányér a hozzátartozó kanállal. Reggel 6 óta azzal játszik...Ki sem lehet robbantani a kezéből! De olyan szinten, hogy még a szopihoz is hozza a kiskanalat és el nem engedi semmi pénzért.-))) Karácsonyra beígértem neki egy Tescos újságot:-))) Mert azt apró miszlikekbe imádja szaggatni és a pici darabkákat aztán 2 ujjal felcsipegeti:-)))Kb. másfél órán keresztül...

Ismeretlen_91082 2008.12.06. 18:30:25

Dóri is szereti a bubikat :) Milyen hintát keresel?

Ismeretlen_75240 2008.12.06. 19:31:27

Régió... :) majd elmegyünk

Ismeretlen_44444 2008.12.06. 19:31:35

Hát gondoltam az ugrálósra, de végül is azt nemsokára kinövi de asszem találóbb a kihízza... Úgyhogy most maradok a sima hintánál, tudod, műanyag, semmi extra. Bár állítólag a Kettler a legjobb.
süti beállítások módosítása