...mármint, nem bemelegítő. A cím ugyanis a ruházatra utal: én ugyanis szabadidőruhában múlattam az óévet. Hasonlóan tett G. és É. is, kivéve természetesen Cs.-t, aki valami oknál fogva felvette a farmerét. Hát, miattunk nem lett volna muszáj.

Erről jut eszembe, hogy mostanában annyi "White", meg "Green" party-t tartanak, de voltam már olyan buliban is, ahova napszemüvegben kellett menni - egyszer csinálhatnának ténylegesen "melegítős" bulit. De olyan igazi, leharcolt, kinyúlt, bolyhos melegítőben kellene menni, nem aranycsíkos Adidasban...

Na mindegy, a Szilveszter végül is kellemesen telt. A srácok bográcsoztak, aminek köszönhetően lett finom vacsoránk, nekik meg átható füstszaguk (szerintem Cs. végül is ezért öltözött át). Sári leköltözött a mamájához, és vígan aludt reggelig, csak szegény mamája nem, mert állandóan attól félt, hogy nem hallja meg, ha felébred a kisasszony, így szinte le sem csukta a szemét... 

Mi viszont cserébe hallgathattunk jó kis zenéket (a rádióban valami iszonyatos volt a kínálat, ezért DJ Shuffle-ra bíztuk a dolgozt), beszélgettünk, kártyáztunk (én nyertem), sőt, még egy szuoer kártyatrükkel is elkápráztattam a közönséget. A srácok vettek tüzijátékot, amit elpuffogtattak, de sajnos elég gyenge volt a szomszédaink felhozatalához képest. 

Én amúgy simán betiltanám ezt a hülye tűzijátékozást: a környékünkön ugyanis iszonyatosan sokan puffogtattak: éjfél utánegy órán keresztül folyamatosan világos volt az ég. Szegény kutya majd' megbolondult, annyira idegesítette a durrogás, úgyhogy Cs. végül is kiment hozzá, de a kutya berohant a házba, és ki sem lehetett csalogatni, amíg el nem csitultak újgazdagék. 

Végül megittam kb.fél deci bort, meg 3 korty pezsgőt, és úgy 2 körül elmentünk aludni. Sárit anyu 6 körül hozta szopizni, majd el is vitte újra, így én 9-ig alhattam. Isteni volt... 

Sárinak egyébként a 4. foga is kibújt újév napjára, így most már frankón tudja csikorogtatni őket. Egy almacsutkán pedig élesítette a fogacskákat, egész nagy darabokat le tud már harapni belőle. Azért a máshol alvás kicsit megkavarta, mert tegnap egész nap nyűgös volt, remélem, ez 2009-re semmit sem determinál...

Szerző: anna_over_the_moon  2009.01.02. 14:53 1 komment

Címkék: party unnep anyu csipet majd fog micsinál novesben

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr744580115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2009.01.02. 16:21:54

B.U.É.K! Tüzijátékot én is betiltanám a petárdákkal együtt. Nem gondolnak az ilyenkor békésen alvó gyerekekre. Gratula a fogacskához!
süti beállítások módosítása