Ezt a hülye orrszívást strigulázás nélkül maximum 7-ig tudom követni, utána elvesztem a  fonalat. Ezért van egy lap, amire dátum szerint behúzogatom, hogy hányszor kínoztuk meg Sárit. Tegnap kérdezem Cs.-t, aki a lapot kezelte, hogy hánynál járunk, mire ő közölte, hogy 8. Furcsa, én csak 7-re emlékeztem. 

Cs. ugyanis csalt - eggyel többet húzott be.

Hát így állunk.

(Egyébként csalással vagy anélkül, de 15-ször lehetetlen kiszívni az orrát. Tegnap csak 10 volt nettóban, de igazából nem is jön neki semmi, úgyhogy úgy döntöttem, ma hangyányit engedékenyebb leszek.)

Szerző: anna_over_the_moon  2009.02.07. 11:03 4 komment

Címkék: cs fül csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr304580145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linda 2009.02.07. 11:24:21

Mivel indokolta a doktornő ezt a sok orrszívást?

Ismeretlen_94603 2009.02.07. 19:32:00

Bár én nem vagyok orvos de szerintem ha nem jön semmi nincs értelme kinozni a gyereket. Szerintem ugyan olyan hatékony 10szer kiszivni mint 15ször.... pláne ha már nem jön semmi sem. Cs-nek igaza van.

Eszter · http://www.renatababa.blogspot.com 2009.02.07. 22:21:28

Reni is félt egy időben,de inkább a porszívó hangjától.Takarjátok le egy pléddel a porszívót,hátha nem fog annyira félni tőle.

Ismeretlen_91082 2009.02.09. 14:18:00

Ha nem jön semmi biztos, hogy elég a 10 is.
süti beállítások módosítása