Az elmúlt két hétben alig fogytam valamit, összesen másfél kilónál tartok, ráadásul elég nagy amplitúdóval billeg a súlyom ide-oda - igaz, a majd1 mindennapi méregetésnek köszönhetően észrevettem, hogy bár olyan, mint egy sinus-görbe, de az átlaga haloványan, de lefelé halad. Ma értem el eddig a rekordot, igaz, még mindig jó 3,5 kilóra vagyok a minimális célomtól.

Ami azért siralmas, mert hét napból legalább haton végzek valami testmozgást. A múlt héten hétfőn pl. Norbi Kickbox 1, kedden hastánc, szerdán sima Norbi aerobic, csütörtökön Kickbox, pénteken Gladiátor fittness (ez az összes közül a leggázabb, ami akoncepciót illeti), szombaton kocogtam, igaz, majd' bele döglöttem, vasárnap pedigHastánc kezdőknek zsírégetés DVD, plusz társastánc. Mindemellett külön gyakorlatokat végzek hasra, combra, seggre, és felhozattam a pincéből a biciklimet, igaz, azóta 100 km/h-s szél fúj, és jelenleg esik a hó.

Kimerítőnek hangzik, és az is, de úgy látszik, nem elég. Az is igaz, hogy nem diétázok, mondjuk, próbálok hat után nem enni, és nem két pofára tömni a szénhidrátot, de ettől függetlenül valószínűleg sokat eszem. Addig nem diétázok, amíg Sári szopizik, bár az az igazság, hogy szerintem mostanában már csak kedvtelésből cumizik rajtam, mert szerintem nem szív már szinte semmit. Mindegy, amíg nem utasítja el, addig én sem erőltetem, mondjuk azt elhatároztam, hogy lassan elhagyatom vele a délutáni szopikat is, és akkor már tényleg nem lesz semmi akadálya annak, hogy esetleg dolgozzak.

Mert elkezdtem én is munka után nézegetni, már el is küldtem egy helyre a jelentkezésemet. Állami dolog, úgyhogy szerintem tutira nem vesznek fel, no nem azért, mert nem felelek meg, csak ugye haver, koma, jóbarát... és azért sem, mert beleírtam, hogy szerintem a munkát 6 órában is el lehetne látni... slusszpoénként, miután oldalakon keresztül részleteztem, hogy mennyire precíz vagyok, elküldtem a jelentkezésemet, amihez nem csatoltam önéletrajzot. 

ráadásul olyan precíz is vagyok, hogy simán elsiklottam afelett, hogy uszkve másfél éve lejárt a jogosítványom. Én simán vezettem vidéken, Pesten, külföldön lejárt jogsival, sőt, vezettem volna még tovább is, ha Cs. a múltkor nem megy el az orvoshoz intézni a passzív táppénzt, ahol nem fut össze az én ex-barátommal (aki ugyan nem ismeri Cs.-t, de Cs. felismerte). De ez még nem lett volna elég, ha én utána szombaton nem futok össze az ex-szel a Tescoban, akit amúgy öt éve nem láttam, és akitől nem kérdezem meg, hogy miért volt orvosnál. Nos, lejárt a jogsija, azért volt. Ja. Aztán itthon elmeséltem ezt Cs.-nek, akinek napokkal később eszébe jutott, hogy nekem vajon jó-e még. Mondom, persze. Majd elkezdtem gondolkodni, hogy az ex fiatalabb nálam, ebből kifolyólag később szerezhetett jogsit, mint én, vagyis ha neki lejárt... És itt jött a slusszpoén, ui. az igazolványom 2015-ig érvényes, de az autóvezetési jogosítvány csak 2007-ig volt! Ezt valamni 2-es betűméret jelzi a hátoldalon, egy tök logikátlan helyen. Az, hogy az igazolvány meddig érvényes, csak annyit jelent, hogy addig igazolhatom magam vele, személyi helyett... Na mindegy, most el kell intéznem a megújítást is, remélem, vizsgáznom nem kell újra...

Szerző: anna_over_the_moon  2009.03.09. 15:16 3 komment

Címkék: ceg kulsosegek le fogok fogyni

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr204580168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserukka 2009.03.09. 17:39:27

http://www.kismamablog.hu/szoptatas/hogyan-ne-egjunk-be-a-zsiregetessel

Linda · http://www.updatefogyok.blog.hu 2009.03.09. 20:35:18

Szia! Véletlenül találtam a blogodra, de tetszik. Én az updte rendszer szerint fogyózom, mondjuk nem viszem túlzásba, de az időhatárokat betartom, és nekem így megy. Próbáld meg szerintem a kajában a kódolást és ennyi mozgással olvadni fognak rólad a kilók!!

Linda 2009.03.10. 08:52:52

A 2. hsz-t nem én írtam, én a régi vagyok...Félreértések elkerülése végett. Nekem 5 éve lejárt a jogsim, nemrég újíttattam, de nem kellett újravizsgázni. Pedig paráztam én is.
süti beállítások módosítása