Sári sikeresen elnyúzta élete első cipőjét, engem meg szétvet az ideg. Egyfelől azért, mert Pediped cipő volt, amiről csupa jókat hallottam, és amire amúgy majd' 1 hónapot vártam, és végeredményben összesen 1 hónapot használtuk -igaz, aktívan- de az orra már szét is ment. Egyszerűen lefoszlott az anyag. Szétmállott. Aminek oka a silány minőségben, és a bőr-beton kölcsönhatásban keresendő. Ugyanis Sári egy nem éppen szelíd motoros, aki hajtja a járgányt, mint az őrült, de arra már lusta, hogy fel is emelje a lábait, úgyhogy a gyönyörű Pediped cipellők állandóan súrlódtak a földön. 

Most nem tudom, mit csináljak. Mert egyfelől értem én, hogy a cipik járásra, és nem motorozásra vannak kitalálva, de ugyanakkor dühít, hogy ennyire nem bírták a (kemény) strapát. Mert végeredményben az, hogy egy 14 hónapos nem (csak) lépeget, hanem motorozik, az teljesen normális, nem? Úgyhogy azt hiszem, azért szóvá teszem nekik a dolgot.

Kár, és nem csak azért, mert a cipő amúgy gyönyörű volt, hanem azért is, mert Cs. úgy le fog kapni a tíz körmömről, hogy csak na. Ugyanis már a kezdetekkor mondta, hogy ne engedjem a gyereket ebben a cipőben motorozni, mert tönkre fogja tenni, és erre lőn, lett neki igazsága. Azért is kár, mert Sárinak most tulajdonképpen nincsen másik cipője. Mert ugye ha most veszek egy méregdrágát, azt is záros határidőn belül tönkre fogja tenni, ha pedig veszek egy olcsót, csak motorozásra, akkor kb. kétpercenként cserélgethetjük az olcsó-drága cipőket, mert ilyen intenzitással váltogatja a gyermek a tevékenységi körét.

Ajajjjj....

Szerző: anna_over_the_moon  2009.05.21. 19:58 3 komment

Címkék: shopping outdoor micsinál

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr964580199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melkov 2009.05.22. 14:07:42

esetleg ilyen?: http://siestacipo.hu/product.php?productid=16811&cat=292&page=1

Ismeretlen_114087 2009.05.22. 22:38:30

Ne aggódj, nálunk az Elefanten cipő, az első zárt bőrcipőcskének ment le az orra. Pedig azt is nagyon dícsérik. Ettől függetlenül nekem szimpi és ahogy nézem a Ti cipőcskétekről is csupa jókat írnak. Nekem az is szimpi. Szóval lényeg a lényeg, az első kiscipők bizony erre a sorsra jutnak:-) De ahogy egyre ügyesebben járnak, bízom benne, hogy a cipőcskék is mind tovább kitartanak, mert "rendeltetésszerűen" lesznek használva. Dávid is mászott a bőrcipőben, lejött az orra, sebaj, ennyi gyűrődést a legtutibb cipő sem bír. Viszont puhatalpú, jól tartja a bokáját, stb, ez a lényeg. A mostani szandi jobban bírja, mert ebben jár és nem mászik. Nekem 10 éve van egy Adidas cipőm, igen jól tartja magát, de ha motoroznék és másznék benne asszem már rég kinyiffant volna ő is szegény:-) Én úgy döntöttem bentre se adok rá cipőt. Ja, arról nem beszélve, hogy Sáribaba milyen klasszul motorozik! Dávidkámat most ismertetem e műfajjal, de még nem tudja a drágám eszik-e vagy isszák a motorozást:-)))

Ismeretlen_44444 2009.05.23. 14:57:00

Én épp most számoltam ki, hogy az a Nike-m, amiben futni szoktam, kb. 14 éves :-) Pedig sportolásra használtam és igaz, hogy az elmúlt 3 évben nem igazán vettem elő, de régebben azért jóval többet mozogtam.
süti beállítások módosítása