A fürdés továbbra is tragikus - nem akar a kádban maradni. Egyszerűen nem értem, mi történhetett, és azt sem tudom, hogy mit csináljunk...

Viszont ma belekakilt a bilibe. Ugyanúgy indult a dolog, mint máskor, vagyis ébredés után rácsücsültünk a bilire, és meséltünk. Ami furcsa volt, hogy egyáltalán nem kellett neki könyörögni, hogy maradjon a bilin (na, nem mintha máskor odaszögezném), mert nem akart leszállni róla. Egy idő után éreztem, hogy bizony itt büdi van, és ahogy a lábak között bekukucskáltam, láttam ám az eredményt... Örömködtem egy sort, szóltam Sárinak, hogy akkor most már leszállhat, de ő még nem akart. Hát azért, mert még nem végzett! Aztán amikor kijött minden, aminek ki kellett, nyújtotta a kezét, hogy húzzam fel, szóval levágta, hogy akkor most már lehet menni. Megnéztük a kakit (állítólag ez fontos), majd közösen kivittük a WC-be, és lehúztuk a produktumot. Ezt a részét még gyakorolnom kell a dolognak, ugyanis nem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik. A gyerek kitörölt popóval, de pelenka nélkül, nekem kezemben a popsitörlő (amit nem dobhatok a WC-be), másikban a bili, és fordítanám ki a WC fölött, de mi van, ha a dolog nem akar kicsusszani a biliből? Mert olyan ragaszkodó fajta... Jön a WC-kefe, persze, de már így is teli a kezem, ugye, na jó, valahogy csak kipiszkálom, mire a cucc csobbbb... bele a WC-be, WC-lé a WC-lécre... egyszóval nem részletezem, és a bilit még ki sem mostam, a gyerek meg még mindig egy szál nuniban... 

Nem baj, a lényeg, hogy az eseményt aztán mindenkinek elmeséltük, persze főleg Sári mesélt, igaz, kicsit túlzott, mert két karját széttárva mutatta, hogy eeeeeeeeeeeeeeekkkorát kakilt a bilibe.

Szerző: anna_over_the_moon  2009.08.12. 19:48 4 komment

Címkék: belmukodes

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr674580240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114087 2009.08.13. 00:08:48

Hihihi.-)))) Ügyibaba! A kakit én is sokszor megmutizom, szerintem is fontos, lássa is a kis kakis mi is "az", ne csak beszéljünk "róla":-) Jó lenne néha 8 kar, mi?:-)

Ismeretlen_94603 2009.08.13. 12:56:02

A fürdshez nem tudok mit hozzá szolni mert Zsófi imád fürdeni. A bilis sztorin jót mosolyogtam.. Édes és ügyes kiscsaj.

Ismeretlen_117385 2009.08.14. 12:31:00

A fürdés nagyon rafinált dolog. Aisika mindíg szerette a fürdést,mégis megtörtént, hogy napokig hirtelen nagyon nyűgös lett a kádban. Aztán rájöttünk, mi okozza... A Nivea tusfürdő helyett Johnson & Johnsont használtunk (akkor éppen azt lehetett kapni, nem tudtuk, hogy van a dolognak jelentősége)! (Ez itt a reklám helye!) Mihelyst korrigáltuk a tévedésünket, megszűntek a problémák. A fürdetésnél is vannak ügyes trükkök, amik egy pici gyereket megnyugtatnak. Ha néha Aisika mégis nyűgös volt, akkor fürdetésnél is énekelni kezdtem neki. Ez mindig jól hat rá, még ma is. Egyszer-kétszer aztán csináltam neki akkora locspocsot és hullámfürdőt, hogy abban nagy élvezetet talált és ezt követően már mindig képes volt arra, hogy ugyanezt saját maga megcsinálja. Innentől kezdve soha többet nem volt gond, mindig önfeledten lábtempózott a fürdőkádban. Igaz, hogy legalább 10 liter kifröcskölt vízzel járt, de megvolt az élvezet...

Ismeretlen_117385 2009.08.14. 12:33:35

A bilibe kakiláshoz gratula, ez nagy öröm és nagy haladás!
süti beállítások módosítása