Stílusos volt Sári bölcsis introja: egy jó erőben lévő kiscsaj (H.) egy sallerral köszöntötte kb. a csoportban töltött 2. másodpercében. Ezzel természetesen megkoronázta Miss Bátorság mai szereplését, aki -Cs. elmesélésben- az apján lógott abban a másfél órában, amit bent töltöttek.

Az elején egyébként én is ott voltam, mert lecsúsztam péntekről a túlórát, úgyhogy láttam a pofont, a bőgést, meg azt is, ahogy a kisasszony lecsücsült a tízóraihoz. Ami egy pohár tea volt. Cs. szerint egyébként nem is adnak nekik máskor inni, csak étkezéskor. Jó, én értem, hogy megadják mindennek a módját, mert leterítik az asztalt terítővel, és mindenki odaül, nincsen csak úgy összevissza evés-ivás, de azért ne már' hogy nem lehet megitatni a szomjas gyereket tízórai időn kívül is?!

Holnap már ebédig maradnak, és Cs.-nek egy kis időre ki kell majd mennie. Jobb, hogy ő csinálja ezt a beszoktatást, mert engem már ma is a sírás kerülgetett, amikor elmentem dolgozni. Olyan furcsa, hogy már bölcsis.

Mindenesetre remélem, hogy verekedős kisasszony nem ijesztegeti tovább Sárit. Cs. már trenírozta a gyereket, hogy mit kell mondani, ha a kiscsajnak lendül a keze, de Sári azért nem az a tipus, aki kiosztja az agresszort. Egyébként minden gyereknek földig lóg a taknya, így jó eséllyel sikerülhet így-vagy-úgy elkerülni H-t. Sári egy éve nem volt beteg, gondolom, most majd benyalja a takonykórt.

Szerző: anna_over_the_moon  2010.03.01. 20:12 2 komment

Címkék: bölcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr544580307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114087 2010.03.02. 09:56:46

A bölcsis dadák hogy reagálták le ezt a pofondolgot? Azért elmagyarázták a kiscsajnak, hogy azért ezt nemá!

Ismeretlen_35701 2010.03.06. 21:34:35

Majd valahogy figyeljétek ki, hogy nyáron változik-e az "itatás" rendje, mert nehogymár 30 fokban is csak kajakor legyen folyadék...
süti beállítások módosítása