Tegnap Sári reggelitől ebédig (mintegy 3 és fél órát) egyedül volt a bölcsiben. Ő is sírt, de a dédi jobban. Aztán Sári állítólag 20 perc után megnyugodott, kimentek az udvarra, motorozott, játszott – szóval állítólag elvolt, bár kétségtelen, hogy nagyon szűkszavúan nyilatkozott a bölcsiről, illetve ma már nem nagyon akart menni. Viszont jókedvű volt délután, és bár az orra folyik, azért az étvágya elég jó, és nem is túl fáradékony.

Amúgy kezd kijönni rajta a feszültség is: tegnap elagyabugyálta az egyik babáját, dobálta, megverte, és nagyon mérges volt rá – én meg csak lestem, mert ilyet eddig sosem csinált. Mondtam neki, hogy ne bántsa a babát, mert akkor a baba szomorú, de nem nagyon érdekelte. Kérdezgettem, hogy miért mérges a babára, de csak annyit mondott: „Nem tudom.” Lehet, hogy arra a verekedős kislányra asszociált, vagy csak szimplán dühös a bölcsi miatt… mindenesetre amíg a babát püföli, addig annyira nincs nagy baj: inkább azt, mint egy gyereket.

A bölcsit megint eljátszottuk a Duplokkal, már az is kiderült, hogy Sári „barátja” a Balázs (kb. egy fejjel kisebb, mint a lányom, de bontsuk már le ezeket a sztereotípiákat), meg anyafigura és apafigura elmentek dolgozni (a szoba másik végébe), ezért „Sári” sírt, de „Ica” (a dadus) megvigasztalta.

Szerző: anna_over_the_moon  2010.03.26. 08:48 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr404580317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114087 2010.03.26. 09:02:20

Dávid is verekszik a bölcsi óta.... Kíváncsi lennék miért? Más. Hallottál már a Broncho-Vaxomról? Ha igen mi a véleményed róla. Én fölírattam Dávidnak a gyerekorvossal, elkezdtük szedni, mert még pár ilyen mandulagyulladást hazahoz én is kinyiffanok. Ő meggyógyult, én lázas vagyok.

Ismeretlen_44444 2010.03.26. 11:04:23

Mi szedtük a Broncho-vaxom-ot tavaly, állítólag kúraszerűen kell szedni - hát mittomén, elvileg immunerősítő, de Sárinak annyira nem használt. Vagy fene tudja, végül is ezelőtt egy évig nem volt beteg. (Igaz, nem is járt közösségbe). Ártani nem árt...

Ismeretlen_75240 2010.03.29. 13:31:17

olyan szívszorító, hogy dühös de maga se tudja miért
süti beállítások módosítása