A nyár utolsó hétvégéjére egy igazán kedvező lehetőséget fogtunk ki: alig 30ezer Ft-ért "nyertünk" meg egy harkányi hétvégét egy egész kellemes kis szállodában. Az árban a svédasztalos reggeli és a háromfogásos vacsora is bent volt, úgyhogy ha azt veszem, majdnem annyiból úsztuk meg a dolgot, mintha itthon maradtunk volna. Cs. ráadásul oda meg vissza van Harkányért, állítása szerint a gyógyfürdőben nőtt föl...

Szóval becuccoltunk, és pénteken munka után indultunk. Az eredeti terv szerint Cs. nem hagyja Sárit korán elaludni, én viszont lecsúszom az utolsó két órát, így kettőkor indulunk, miközben Sári vígan durmol egészen Harkányig. Ehhez képest Sáribaba már fél 12-kor elaludt, fél 2-kor kelt, de csak azért, hogy aztán a város vége táblától egészen a célig (uszkve 3 óra) kiabálhassa, hogy "Ki akarok szállni!".

Kissé megtépázott idegekkel, de rendben odaértünk, és mivel tudtuk, hogy a jóidő nem tart sokáig, így gyorsan elhúztunk strandolni. A harkányi fürdőről egyébként azt érdemes tudni, hogy fedett csak a gyógyrész, ami viszont (szerintem 70, de valójában) 14 éves kor alatt nem látogatható, ezáltal kisgyerekkel csak és kizárólag a szabad ég alatt jut széles e világon hely. Vagyis ha rossz az idő, akkor megszívtuk.

Nos, pénteken még nem annyira, de szombaton mint a torkosorz... Délelőtt ugyan még nem fagyott belénk a sz..., mert a víz legalább kellemesen langyos volt, de délután nemcsak zuhogott, hanem hideg is lett. Az egész régióban, ui. bementünk Pécsre, hátha, de persze nem...

Vasárnap meg hétágra sütött a nap, cserébe viszont volt vagy 19 fok (mit panaszkodok, enyhe telünk van), ami fürdésre ugyancsak alkalmatlan idő, viszont ideális városnézésre. Elmentünk tehát legszebb éveim színhelyére, Pécsre, most rendes városnézős sétára, és azt kell, hogy mondjam, hogy bizony leesett az állam! Már vagy 6 éve nem jártam ott (egyetem óta), és bár korábban is tetszett a város, de most valami hihetetlen, milyen szép lett! Tudom, hogy volt egy csomó gebasz a kultúrális főváros cuccal, de ha mindezekről nem tudok, mert nem is érdekel, akkor is teljesen szembeötlő a fejlődés.

Sári egyébként nagyon jól érezte magát egész hétvégén, függetlenül a rossz időjárástól, meg attól, hogy a hotel nem igazán volt felkészülve ilyen kis gyerekekre (nem volt kiságy, etetőszék, de gyerekmenü sem). Kicsit félt a lifttől, de a 3. napra ezzel is megbarátkozott, és persze nagyon jót rohangált (volna) az étteremben, fürödni meg egyenesen imádott (már amikor tudtunk). Egyedül az autókázást nem bírta elviselni, hazafelé még be sem szálltunk, már kiabált, hogy "ki akarok szállni!". Szerencsére haza már tényleg alvásidőben jöttünk...

Tegnap pedig elkedődött (egy hónap után) a bölcsi. Izgultam, hogy mi lesz, de a dadusok szerint Sári marha jól érezte magát, egész nap magyarázott (mesélte a "nyaralást"), szépen evett és aludt. Igaz, ma reggel mondta, hogy nem akar menni, de állítólag ma is jó volt (összeszaladt egy kisfiúval, akinek felrepedt a szája, de erről többet nem tudok, ugyanis az érintettek nem nyilatkoztak a témában).

Szerző: anna_over_the_moon  2010.08.31. 21:09 Szólj hozzá!

Címkék: bölcsi utazo

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.