Sári: Engem is el fogtok temetni?
(Pffff, erre mit lehet mondani?)
A: Nagyon remélem, hogy nem!
S: (nevetve) Mert én varázsgyerek vagyok?
A: Igen, az vagy.
S: Miért vagyok varázsgyerek?
A: Mert az én kislányom vagy. Nekem varázs-gyerekem van.
S: (sírdogálva) Nem akarok meghalni!
A: Nem halsz meg! Csak a nagyon betegek és az öregek halnak meg! (Nem igaz!!!)
S: De most beteg vagyok! (Meg van fázva)
A: De nem vagy annyira beteg! Csak megfáztál.
S: És a kiskatonáim legyőzik a bacikat.

Szerző: anna_over_the_moon  2012.02.16. 09:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr214580489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása