Tegnap este nem volt elérhető a freeblog, kicsit beparáztam, hogy minden elveszett, úgyhogy azt hiszem, itt az ideje alternatív megoldások után nézni.

Hétvégén „medence-buliban” voltunk P.-nél és M.-nél. Nagyon jó volt, bár eléggé leégtünk mindhárman, de Sárit (a többi kölyökkel együtt) ki sem lehetett cibálni a vízből. Ő volt a legkisebb, a többiek már mind 5-6 évesek voltak, mégis elég jól elvolt velük. Induláskor lazán lesmárolta T-t (anyukák pedig könnyes szemmel nyávogtak, ahogy illik), majd elaludt az autóban, és este fél 8-kor tudtam felkelteni, hogy azért lefürödni nem ártana.

Mindez szombaton történt, de most ugrok egyet vissza, mert pénteken meg az oviban volt kertiparty. Elmentünk, gondoltam, megemberelem magam és nem veszem fel az „utálok minden embert” képemet, de most vagy nem sikerült, vagy ennyire lúzer vagyok (utóbbi), de azt hiszem, Cs.-n kívül nem nagyon szólt hozzám más. Pedig én próbálkoztam, leültem az anyukákkal krumplit pucolni, meg hagymát darabolni, még most is hagymaszagú tőle a kezem… de újfent megállapítottam, hogy tulajdonképpen én leszarom őket is, a kölykeiket is, és egyáltalán nem izgat, hogy hétfőn RSG-re (a kód megfejtése: ritmikus sport gimnasztika), szerdán zumbára, pénteken meg rocky-ra viszi a 4éves gyereket, mert apuka 9-ig tolja a „gyárban”, és ő meg utál otthon lenni kettesben a kislányával. Helyette ez milyen frankó így, mert amíg a gyerek rázza a popóját a zumbán, addig anyuka elmehet a fittness-terembe… Szóval azt hiszem, vagy szaranya vagyok, mert Sári hagyva van játszani, vagy igénytelen, de valamilyen biztos, és ez a valamilyen nem olyan, mint ők.

Azért összetegeződtem az egyik óvónővel, aki ezek után közölte, hogy az volt az utolsó napja, mert kirúgták, mivel nem lett meg a nyelvvizsgája.

Summa summarum Cs.-vel megállapítottuk, hogy ilyen szar kertiparty-n már rég voltunk, de szerencsére Sári jól érezte magát.

Szerző: anna_over_the_moon  2012.06.11. 08:36 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr774580532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2012.06.14. 21:01:12

Tudod, szeretlek.:-) Azt hittem csak én vagyok ilyen UFO.:-)
süti beállítások módosítása