Vasárnap reggel Sári 3/4 7-kor fújt ébresztőt, és Cs.-t hívta. Mivel rajtam volt a sor, így én mentem át hozzá. Sári felháborodva követelte inkább az apját, így "nagy nehezen" átpasszoltam Cs.-nek a reggeli feladatokat, és visszafeküdtem. Cs. meséli később, mit mondott Sári:

- Apa, azért Téged hívtalak, hogy Anyát hagyjuk pihenni még egy kicsit!

Hát ilyen az én lányom!

Szerző: anna_over_the_moon  2012.09.23. 12:59 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr634797442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2012.09.23. 17:54:48

Az én gyerekeim már idomítva vannak.:-) Tudják, hogy ha hétvége van, akkor apa és anya alszik egy kicsit, szóval eljátszanak. Felhúzzák a redőnyt is, ha még reggelit is tudnának maguknak csinálni, már királyság lenne.:-)
Sosem hittem amúgy, hogy ez eljön, az én lányom 3-4 évesen rendszeresen 5-kor kelt.
süti beállítások módosítása