Többször is átéltem már, de tegnap ismét belém hasított a felismerés, hogy bármit tehetek, nem tudom megvédeni a gyereke(i)met. Csak zuhanunk együtt a semmibe, ha szerencsénk van, puhára esünk.

Nem történt semmi különös, csak néztem Sárit, ahogy elalszik, és arra gondoltam, hogy milyen igazságtalan ez az egész. Itt van ő, kis tökéletes alkotás, de még sincs semmire se garancia vele kapcsolatban.

És velem sem. Nehéz napok állnak mögöttem, és előttem, bizonytalanságban lebegek, mert semmi sem megy olyan simán, ahogy másnak! Lehet, hogy genetikailag arra vagyok programozva, hogy csak a lehetőséget lássam meg, valódi esélyt viszont sosem kaphatok?

Legyen már vége ennek az évnek!

Szerző: anna_over_the_moon  2012.12.20. 10:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr814974464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása