Reggel az oviban - szokás szerint késésben voltam - rászóltam Sárira, hogy csipkedje magát. Erre odanézek, és a gyerek effektíve csipkedi a kezét. Mondom neki, hogy nem így értettem, hanem úgy, hogy siessen.

- Anya, csak azt akartam megtudni, hogy álmodom-e, vagy ez a valóság?

(Hát, kicsim, ez a kőkemény valóság!)

***

Délután a benzinkúton nem tudtam tankolni, mert bár üres volt a tank, a pisztoly folyton azt jelezte, hogy teli van. Persze kutast sehol nem láttam, csak bent. Mivel Sári a kocsiban ült, nem akartam kint hagyni, így intenzív integetésbe kezdtem, hátha észrevesz a bent melegedő személyzet. A srác meglátott, és ahogy kell, vissza is integetett, én meg jeleztem, hogy jöjjön már ki, mert nem nagyon boldogulok egyedül. Amikor kijött - volt vagy 25 éves - elkezdett poénkodni, meg feltűnően flörtölni velem - egészen addig, amíg mondtam, hogy a gyerek a kocsiban van. Onnantól kezdve magázott...

Mindegy, a lényeg, hogy amikor mentem be fizetni, és kiszedtem Sári a kocsiból, akkor a lányom így kommentálta az eseményeket:

- Anya, te most ugye nagyon szerelmes lettél ebbe a bácsiba?

(Azt hiszem, ideje lenne elgondolkodnom azon, hogy hogyan viselkedek a férfiakkal... )

***

(Hihetetlen, de ez is tegnap történt)

- Anya, apa mindig azt mondja, hogy "Jebote".
- Ööö... igen, de ez szerbül van.
- Akkor ezt megtanultam szerbül. Csak tudnám, mit jelent.

Ezt.

Szerző: anna_over_the_moon  2014.02.05. 09:02 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr275799647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krónika79 2014.02.05. 15:19:35

Ez nagyon vicces volt, főleg a tankolós szitu..:)

bognart 2014.02.06. 09:06:06

:D
Nagyon jót nevettem. Azért kíváncsi lennék, miből következtetett Sári a lámúr kialakulására?
A szókincsbővülésre meg nekünk is oda kell figyelnünk lassan, mert bizony néha kicsúszik egy-két oda nem illő, és rá kell számolnunk némi átfutási időt, amíg leszokunk róla. Vagy az adott szavakat megtanuljuk szerbül. :)
süti beállítások módosítása