Cs. szerint a kék metróról a Pöttyös utcáig mindenki, aki szép, az leszáll. Ha esetleg maradt még szép ember a metrón, akkor az biztos leszáll a Határ úton. Kőbánya-Kispestig csak csúnya emberek utaznak.

Tegnap majdnem elsírtam magam, amikor rádöbbentem, hogy ez is az élet egy nagy igazságai közé tartozik.

(*a piros metrón sokkal szebb emberek utaznak, mint a kék metrón, de a legszebb emberek a földalattin közlekednek. Azon a turisták.) 

Szerző: anna_over_the_moon  2007.12.07. 15:45 5 komment

Címkék: cs kozhely

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr824579880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_44444 2007.12.09. 19:55:18

Az igazán csúnya emberek Kőbányán felülnek a buszra/villamosra és még tovább mennek. Nos, én ezek közé tartozom, természetesen.

ande · andedrag.freeblog.hu 2007.12.10. 23:49:28

Egyszer azt mondta nekem ProteinPeti, hogy bennem csak az a csúnya, hogy csúnyának látom és mondom magam. És ha nem is vagyok szép, igenis sokat számít, hogy befordulva lépek-e ki az utcára vagy mosolyogva. Érzem, hogy szebb vagyok, amikor mosolygok...

Ismeretlen_44444 2007.12.11. 09:48:49

Nekem eltunik az arcom mogott a szemem, ha nevetek. Mindig azt kerdezik, hogy latok-e olyankor. Latok, es latom, hogy inkabb vagyok nevetseges, mint szep. De ez mar egy ideje nem olyan nagyon zavar

ande · andedrag.freeblog.hu 2007.12.11. 11:43:19

Úgy néz ki a szemem, mint Bud Spenceré, amikor nevetek. És ha nagyon nevetek, akkor már kifejezetten csúnya vagyok, de nagyon úgyis csak olyanok előtt nevetek, akik már megszoktak (megszerettek?!) engem... OKoskodni mindig könnyebb, mint megélni a bölcsességet, én sem mindig érzem úgy, ahogy írtam, de amikor úgy érzem, az jó, ezért kívánok Neked is minél több oylan pillanatot!
süti beállítások módosítása