Tegnap kiderült, hogy a fülemben lévő lyuk, amiben kb. 10 éve nem volt belevaló ékszer, mégsem nőtt be. Ennek nagyon örülök, úgyhogy most majd halomra vásárolhatom a fülbevalókat.

Az orromon is van lyuk, abban 20 éves korom óta nincs semmi, lehet, hogy még azzal is lehetne valamit kezdeni.

Mellesleg - és ez azt mutatja, hogy mennyire kemény csaj voltam 16 évesen - a füleimen és az orromon lévő lyukakat (összesen 5 db) nem tetoválóstúdióban szúrták, hanem otthon (igaz, steril kürülmények között). A srác ugyanis, akivel akkoriban jártam, punk volt, és mestere a testékszereknek.

A köldökömön lévő lyukat viszont szakemberrel végeztettem el, és egészen a közelmúltig hordtam benne ékszert. Baromira fájt, amikor kilyuggattak. Viszont - mivel a hasam már egyáltalán nem lapos, és gyanítom, hogy egy jódarabig nem is lesz az, ezért azt hiszem, a köldökpiercingtől el kell tekintenem életem hátralévő részére. Ez elszomorít. Néha szeretnék újra 16 lenni.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.01.18. 11:04 1 komment

Címkék: ekszer noidolgok regen volt

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr484579904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.01.18. 18:07:38

http://www.fw.hu/eipi-1/zene/DB/IMRB.mp3
süti beállítások módosítása