Anyu kapott egy levelet a biztosítótól, hogy a Bátyám magánnyugdíja után, amit tavaly megkapott, 18% adót kell bevallania. Gondolom, apu is kapott hasonló levelet.

Az persze tökmindegy, hogy a Bátyám kurvára leadózott minden forintot, amiből a magánnyugdíját vonták le, de hát muszáj lehúzni róla még egy bőrt, elvégre már nem termel(het) javakat a csodás magyar államnak.

Az is le van szarva, hogy marhára nem az államra akartuk költeni azt a pénzt, hanem mondjuk a babára, meg a fürdőszobára, mert a Mama már nagyon nehezen mászik be a kádba, kellene neki egy zuhanytálca inkább - hát ez most tuti elmarad.

Cs. szerint nem kellene bevallani, de az én családom a becsület bajnoka - mindent törvényesen csinálnak, ha kell, ha nem.

Nekem meg eszembe jut egy régi ismerősöm bölcs mondása, miszerint államtól és biztosítótól nem szégyen lopni. 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.02.07. 11:40 8 komment

Címkék: politika zsolti kozhely magyarvalosag

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr284579915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.02.07. 16:28:58

Az örökösödési illetékkel vagyok úgy, hogy ha csak eszembe jut, megnő hirtelen bennem a feszültség, és dühös leszek, ingerült. Ami pedig a nyugdíjat illeti, écsapám eleget dolgozott, hogy nyugdíjas lehessen. A munkaévei alatt kifizetett nyugdíjjárulékból kapja a nyugdíját. Mellette dolgozik, amiből újfent adózik mindenfélét. Egynehány éve a nyugdíjából is adóznia kell. Mondanám, hogy röhej, de tényleg nem vicces :/

Ismeretlen_44444 2008.02.07. 18:02:57

Ezt továbbgondolva van még egy pár köcsögség, pl. ÁFA - ami ugye arról szól, hogy azért fizess, mert fogyasztasz, és fenntartod a nemzetgazdasági növekedést.

Ismeretlen_81424 2008.02.07. 19:46:39

Sok látszathülyeség van a világban számomra, csak az a baj, hogy hülye vagyok a gazdasághoz is meg a politikához is, és így nem tudok érvekkel felszólalni ellenük, csak érzem és látom, hogy hülyeség... (Pl. igen, az ÁFA is. A fizetésünmknek is majd' felét leadózzuk. Nem volna egyszerűbb, ha szimplán azt a 65 - vagy hány - százaléknyit vennénka fizetésünknek? Stb stb)

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.02.08. 19:07:50

Én írtam az előzőt, megteszed, hogy átírod a nevem ande-re? Köszi

Ismeretlen_44444 2008.02.08. 20:21:10

megtenném de sajnos nem tudom... sztem nem lehet. :-(

Ismeretlen_15787 2008.02.09. 10:59:54

Durva, és kiakasztó..:( (szerintem át tudod írni a kommentben a nevét..próbáld meg!)

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.02.09. 14:50:16

Kommentek fül Kommentek Rákattintasz a komment szövegére, és mindent szerkeszthetsz. Nem olyan fontos, de megköszönöm, ha sikerül :)

Ismeretlen_44444 2008.02.09. 15:14:53

Hát igen, próbáltam, de ha felhasználónéven vagy bent, akkor nem lehet, csak ha begépeled a nevedet+emailcímedet. Legalább is nem ajánlotta fel hogy átírjam, csak a profilodra kattinthattam.
süti beállítások módosítása