Szörnyű éjszakám volt. Azt hittem, mentem megszülök. Először is majd' leszakadt a derekam. Egy pontban fájt, de kurvára, és akárhogy forgolódtam, sehogy nem akart elmúlni. Az idegességtől persze rendesen keményedett a hasam is, úgyhogy közel voltam ahhoz, hogy szóljak Cs.-nek - mert ő természetesen édesen aludt, mint egy kisbaba, míg én a kínok kínjai közt vergődtem. Aztán eszembe jutott, hogy még nem pakoltam össze a kórházi motyót, de mondjuk ha a baba korábban érkezik, akkor szerintem a papucs-hálóing-fogkefe lesz a legkisebb bajom.

Emellett állandóan pisilnem kellett. Voltam egyszer 10.25-kor, aztán 11-kor, majd fél 12-kor és fél 1-kor. Mindannyiszor totál ki is száradt a szám, úgyhogy ittam is eleget, ezzel biztosítva, hogy nem csak úgy érzem, de valóban kell is...

Harmadszor valami konzervdobozt, vagy sörösdobozt, vagy a fene tudja mit hurcolt az éjjeli szél a betonon, ami olyan, de olyan idegesítően zörgött az éjszakai csendben, hogy azt hittem, menten felrobbanok. Hiába tettem a fülemre a párnát, azon keresztül is frankón hallottam.

Már nem tudom, hogy és mikor aludtam el, de amikor Cs. fél8-kor kelt, felébredtem én is, és már nem tudtam visszaaludni.

Ennek következtében ma hisztis vagyok. Nemcsak a derekam fáj továbbra is, de újfent állandóan pisilnem kell, illetőleg a nappal hangzavarában nem sikerült kiderítenem, hogy honnan jött a konzerv-zaj az éjjel, pedig feltett szándékom volt, hogy akármi is legyen az, majd én kidobom.

Mindenesetre vettem egy rakat csokit a CBA-ban, ennyi szex ugyanis nekem is jár.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.02.19. 14:52 1 komment

Címkék: zora noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr834579923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.02.19. 15:47:04

Ebéd utáni nyugodt zenére pihenés, esetleg? Szívből ajánlom! A békességedből most egészség lehet, ez elég fontos! (Persze nem értek a babákhoz, és már mindenki ötvenszer elmondta Neked, tudom, de hát törődésből megyünk az agyadra, okés? :) )
süti beállítások módosítása