Bár itt már találtam valmifajta választ a bennem is felmerülő kérdésre, de mégis, vajon hogy lehet a talajjal 45 fokos szöget bezáró gyermek nyakig kakis? Mazsolám ugyanis békésen szopizott a kezemben, kicsit megemelve, hogy ne nyeljen félre (mohó a drága), majd kis vörösödés után rottyantott egy isteneset (mindezt úgy, hogy a szopizást nem függesztette fel), de mivel így biztonságban éreztem a ruháját, ezért nem rohantam rögtön tisztába vágni, hanem hagytam, hogy befejezze a kajálást.

Mikor elválasztottam, észrevettem, hogy az egész gyerek tiszta kaki, sőt, mi több, anya is tiszta kaki, de ami igazán durva, az az, hogy anya új fehér Promodos nadrágja is tiszta kaki.

A gyermek pedig édesen gőgicsélt, vidáman fetrengve nyakig a truttyban. Há' meg köllött zabálni, az szentség...


Szerző: anna_over_the_moon  2008.05.18. 12:38 3 komment

Címkék: csipet babafoto belmukodes

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr854579969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserukka 2008.05.20. 12:33:19

Szép termés :)) ezennel átengedem Neked a vándorserleget a ki-szívott-nagyobbat-kakiügyben kategóriában. Milyen huncut szeme van a kis trottyosnak!

Ismeretlen_44444 2008.05.21. 14:23:07

A tanulság: ne szoptass fehérben. Lehetőleg ne is viselj a barnánál világosab színt a gyerek közelében. nem volt elég az esküvőn?

Ismeretlen_75240 2008.05.21. 17:54:22

én otthon többnyire silány cuccban nyomulok, és átöltözöm, amikor kimozdulok, vagy ha már érkezőfélben van apuci.
süti beállítások módosítása