Most hallottam a hírekben, hogy tegnap elütöttek egy babakocsit toló nagymamát a zebra közepén, sajnos ő is és a 20 hónapos baba is meghaltak. Az autós nem érzi magát hibásnak.

A minap sétáltunk Sárival. Az egyébként nem túl forgalmas útkereszteződésnél megálltunk, mert épp jött egy autó, majd amikor elment, láttam, hogy jobbról egy kocsi lassítás nélkül fog kihajtani a mellékútról. Így is volt, én még utána is kiabáltam, hogy nehogy körülnézzél és átengedj, te barom, de mivel más már nem jött, letoltam a babakocsit, és indultam volna én is. Ebben a pillanatban megint jobbról, ismét lassítás nélkül újra kihajtott egy autó. Arra már nem volt időm, hogy a babakocsit visszarántsan (természetesen padkás a járda), szerencsére az út elég széles volt, így a sofőr el tudta rántani a kormányt, és nem sodorta el Sárit.

Az eset után percekig remegtem, hiába nem én voltam a hibás, és nem láthattam azt a köcsögöt, Sárinak esélye sem lett volna, mert az a szemét legalább 50-nel ment. 

És annyi ilyen van. Tegnap is történt egy hasonló eset, nem részletezem, a lényeg csak annyi, hogy volt, aki szerint gyorsabban kellett volna tolnom a zebrán a kocsit.

Sosem voltak illúzióim a közlekedéssel és ezzel az országgal kapcsolatban, de egyszer vot szerencsém Szerbiában ülni egy autóban, aminek a sofőrje közölte, hogy most "magyart játszik" és átengedett egy gyalogost, aki már lelépett a járdáról. Annak az országnak milyen lehet a közlekedési kultúrája?

Szerző: anna_over_the_moon  2008.05.23. 09:56 7 komment

Címkék: hulye magyarvalosag

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr524579972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.05.23. 15:00:53

A kurva anyját mindegyiknek!!!!! Sosem értettem, hogy lehetséges az, hogy bármilyen gyökér ember szerezhet jogosultságot arra, hogy egy több mázsás acélszerkezetet többtíz-kilométer/órával lobogtasson az utakon. Olyan pszichológiai kiképzéshez kötném az autóvezetés engedélyét, hogy utána sem a balaesetektől, sem a környezetszennyezéstől nem kéne tartani!!!

Ismeretlen_44444 2008.05.23. 17:08:47

Mondjuk ma megláttam a másik végletet is: buszról leszálló anyuka, gyerek (kb 3 éves) az egyik kezében, méretes szatyor a másikban. Buszmegállótól 15 méterre zebra, igaz, nyomjamegagombot. Anyuka gyerekestül, szatyrostul az úttest közepén szalad át, keresztezve a villamossíneket, egy motorost, és úgy általában, a péntek délutáni csúcsforgalmat. Biztos sietett.

Ismeretlen_59252 2008.05.23. 18:20:08

Én össze-vissza közlekedem, de ha öntudatára-ébredt-korú gyerek áll a zebránál (anyjával vagy anélkül), akkor nem megyek át a piroson, mert szégyellném, ha miattam tanulna meg valamit, amivel kockáztatja az életét.

Ismeretlen_75240 2008.05.23. 20:47:05

nocsak, megint egyre járt az agyunk... basszus vigyázz magatokra, annyira állatok ezek a köcsögök. Hihetetlen. És megteheti, mert ha pénze van, minden van. Bármit megúszhat :((( vagy ha mondjuk Ír állampolgár

Ismeretlen_91082 2008.05.24. 11:17:18

Sajnos az autósok ilyenek :( Nekünk olyan is volt, hogy amikor babakocsival leléptem a járdáról(zebrán), rálépett a gázra...

ebihal 2008.05.26. 00:24:11

Múltkor én úgy jártam, hogy zebránál állunk babakocsival, sokáig, mert jó forgalmas a kereszteződés, aztán mikor egy kis szünet az autók közt (persze messziről jöttek, de bőven lett volna idő megállni, úgy is tűnt, hogy lassít) léptünk egyet, hogy megerősítsük a szándékunkat, miszerint igen, azért álldogálunk itt félórája, mert át akarunk kelni. Nézek jobbra, ott a busz megáll, erre lépek mégegyet, aztán nézek balra, iszonyú fékcsikorgás, és megállt tőlünk néhány méterre az autó. A java ezután következett, mikoris az autót vezető liba (nem tudom másként minősíteni, pedig semmi bajom a női vezetőkkel), kiüvölt az ablakon, hogy: "minek szülted, ha meg akarod ölni?" Miután majdnem elgázol minket a zebrán... Elképedve tátogtam, és csak mutatni tudtam, hogy zebra, ismered? Erre beintett. Gratulálok.

Ismeretlen_8811 2008.05.29. 02:23:18

ja, az empirikusan adva lévő polgártársaink elsöprő többsége (ideérte ezen sorok íróját is) KRETÉN BAROM aki mást mond, az nem tudja, hogy mit beszél, vagy hazudik, vagy nem itt lakik
süti beállítások módosítása