A fürdőruha hiszti odáig fajult, hogy bemerészkedtem egy molett-boltba, hátha ott van F-es kosarú fürdőruha, lévén, hogy a kövéreknek rendszerint nagy a mellük. Nem volt, de ez most mellékes, viszont vajon miért tervezik a dundi boltban akkorára a próbafülkét, hogy még nekem is kilógott egy-egy testrészem, miközben öltöztem/vetőztem? (Pedig tudva levőleg én nem vagyok kövér... khmmm)

Egy bolt sok mindennel el tudja b*szni az arculatát. Például utálom, ha olyan, mint egy raktár. Azt is utálom, ha kupi van, és azt is, ha nekem kell visszavinnem a felpróbált, de nem jó ruhákat. Ha kövérít a tükör a próbafülkében, az a legnagyobb baromság, elhízó társadalmunkban értelemszerűen slankító tükör kell. Kicsi próbafülke szintén hülyeség, de a kedvencem az volt, amikor a Zarában egyszer egy kakis pelenkát találtam a széken.

A világ legjobb próbafülkéje egyébként a házunktól nem messze lévő garázs-turiban van, mivel konkrétan nincsen. Van ugyan egy tükör, meg egy spanyolfal-paraván, és mivel mindkettő mobil, ezért gyakorlatilag ott próbálsz, ahol éppen eszedbe jut. Van rá vagy 20 négyzetméternyi lehetőséged.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.07.09. 20:38 5 komment

Címkék: shopping hiszti hulye noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr374580005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.07.10. 16:06:59

szép új design. hol lőtted? én is le akarom cserélni az enyémet, mert az egy fos... a linkek sárga alapon sárgán jelennek meg többek között

Ismeretlen_44444 2008.07.10. 16:57:37

freeblogos gyári sablon, csak arra vigyázz, hogy először töröld ki a sablonszerkesztőben, amit a korábbi sablonban ügyeskedtél, mert összeb*ssza az újat. Legalább is nekem így volt, bár én elég analfabéta vagyok ehhez...

Ismeretlen_75240 2008.07.10. 17:00:35

hát ha tudnám miket módosítottam :)) de majd összeszedem a bátorságom - és ha találok megfelelőt - akkor módosítok

Ismeretlen_94603 2008.07.10. 20:48:28

Klassz lett az uj ruhátok.... mi is lecseréltük.... a fürdőruha sztorihoz csak annyit szólnék hozzá,hogy tényleg katasztrofa némely üzlet proba fülkéje :(

Ismeretlen_91082 2008.07.11. 10:31:28

Szerintem is fontos a jó próbafülke. Ha nagyon pici, az idegesítő tud lenni. Én szeretem a tágas üzleteket, ahol van hely mászkálni, és nem kell dörzsizni másokkal.
süti beállítások módosítása