Lekopogom, de úgy tűnik, bejött az új babakocsi. Ha jól számolom, 8-szor sétáltunk vele, és ebből csak kétszer sírt, ami 25% szemben a régi kocsi 90%-os eredményével. Az első alkalommal nagyon bőgött, ki is voltam akadva, hogy kidobtam ennyi pénzt a semmire, de aztán anyukám megnyugtatott, hogy biztos csak szoknia kell az új lakását. Nos, valószínűleg így is volt, mert másodjára már nem sírt, igaz, hogy végiug mondókáztam a sétát, amíg végül egy hang (és cumi) nélkül elbóbiskolt. Harmadszorra oltáson voltunk, és ezt nem számoljuk, mert akkor ő is, én is, de még Cs. is (aki valami csoda folytán itthon volt és eljött velünk) felfokozott idegállapotba kerültünk. Azóta viszont minden szánsájnheppinessz, mert Sárit belerakom a kocsiba, amikor indulunk, majd kiveszem, amikor hazaérünk, és ő mindezt egy hang nélkül tűri, általában amíg el nem alszik, sőt, amikor felébred, akkor is. A házban lakóü anyuka szerint, aki a három éves lányát még sosem vitte el a játszótérig, ellenben nyugodt lelkiismerettel baszarintja le a ház elé a nyanyák közé - szóval az ő autentikus véleménye szerint azért van ez így, mert ennek a kocsinak más a rugózása, olyan ringató, ezért alszik be a gyerek. Akárhogy is, azt hiszem, már megérte pénzét, mert nem kell stresszelnem a sétákon, sőt, tegnap még shoppingolni is elmerészkedtem.

Az új kocsi egyébként Peg Pérego, ami egyes források szerint a babakocsik Ferrarija. Ezt ugyan nem tudom megítélni, bár az ide-oda forgatható mózes-hordozó és sportrészen kívül szerintem a régi kocsinkon (Graco Vivo) több finomság volt. Az valahogy sokkal pikk-pakkabb babakocsi volt, sportosdabb, menőbb, vagy nem is tudom, jobban egyben volt, de hát mit csináljak, ha a kis basa utálta. Ez a kocsi olyan nagy és ormótlan, viszont a gyereknek jobban tetszik. Mit lehet tenni, ő az úr a háznál, én majd menőzöm mással.  

Szerző: anna_over_the_moon  2008.07.26. 09:48 4 komment

Címkék: shopping csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr734580014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserukka 2008.07.26. 11:23:54

hát ez szuper, mármint hogy bevált :)) sztem is a PP a ferrari azt kivéve, hogy sokkal jobb az árfekvése. mármint a kevésbé jó, ellenben trendi márkákhoz képest is. Mi végül a Greco aero mellett kötöttünk ki anno - és utálom, hogy nem áthajtható a karja - ellenben csak 5 kilós, ami viszont szupi etetőszékben már én is pp-t néztem ki, mert csak annál láttam olyat, hogy minden lába kerekes (lestoppolható), ami állítólag baromi jó lesz, amikor a gyerek járni tanul és abba kapaszkodva randalírozik mindenfelé

Ismeretlen_91082 2008.07.26. 16:00:45

Nagyon jó, hogy nektek hatásos volt a kocsi csere :) Nekünk az első kocsink PP GT-3, tényleg egy Ferrari, mert piros is :) Második meg egy Quinny Buzz, de Dórit nem érdekli, hogy melyik kocsi mennyire király, sír mindkettőben... Persze az új kengurut meg imádja(én is), csak cipeljük folyamatosan.

Ismeretlen_44444 2008.07.26. 22:26:19

Tudtam, hogy nem lett volna szabad ezt a bejegyzést megírni: ui. ma délután gondoltam, megmutatjuk apának, hogy mennyire tetszik nekünk az új kocsi, erre ez a kis terrorista végig ordította a sétát...

Ismeretlen_91082 2008.07.27. 09:17:10

Ez mindig így szokott lenni, szerintem a gyerekek olvassák a blogokat :)
süti beállítások módosítása