Szeretem az utazás előtti napot - tele van izgalommal. Először is ott van a pakolás kihívása: megszáradt-e minden (két napja mosok), befér-e minden (a bőrönd Sárié, mieink a hátizsákok), erre szükség lesz-e vagy sem.

Régen listát írtam, aztán profi csomagoló lettem, ma pedig már próbálok szisztematikus lenni. Rednszerint azt rakom legalulra, ami először kell. És minden beteszek egy csomó felesleges dolgot, de szeretem, ha van miből válogatni. Csak azt hagyom elöl, amire még aznap vagy reggel szükség van, majd egész éjjel azon izgulok, hogy elfelejtem betenni. Meghalnék fésű nélkül két hétig.

Az indulás napján korán kelünk, gyorsan megszoptatom, majd reggeli nélkül (minden kaját megettünk tegnap, a vacsorai zsömlémre már csak egy fél párizsi jutott) hajnalban indulunk. Cs. már egy órája pakol, persze, nem férünk be. Ő szentségel, mert nagyobb kocsit akar venni, de én nem engedem, én meg azért, mert már megint szentségel, és mert nem bérelte ki a tetőcsomagtartót, pedig ugye én megmondtam. Jól összeveszünk, de azért csak begyömöszöli a babakocsit is az első ülésre, igaz, nem tud ötödikbe váltani, és ezért is én leszek a hibás.

A benzinkútig nem szólunk egymáshoz, de ott veszek reggelit. Az utazás íze a benzinkúton kapható előre gyártott szendvics íze. 

Sári már a belvárosban elalszik, és ha szerencsénk van, egészen addig durmol, amíg oda nem érünk. Én nem tudom kinyújtani a lábamat, ami már egy óra után fájni kezd, és azon gondolkodom, hogy vajon trombózist csak úgy kap az ember, vagy van annak valami előzménye. 

Aztán a Budapest táblánál pisilnem kell - az izgalomtól, amit ez a kaland ígér.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.07.31. 15:18 6 komment

Címkék: cs utazo

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr864580019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.07.31. 20:48:45

:-) Imádlak olvasni... A stilusod valami zseniális. Jajj ne is mond a csomagolást utazást. Rendesen parázok..... Nektek jó utat...

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.08.01. 12:05:15

A reggelem hasonló volt. Pedig nem utaztunk sehova, és gyerek is csak a beszélgetések peremén fordul elő, látomásként. Igyekszem nem befordulni, Téged amolyan erős nőnek képzellek, akit nem tör meg az ilyesmi, remélem, a benzinkút után már mosolyogtatok és viccet csináltatok az egészből!

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.08.04. 15:16:55

Alig várom,hogy a beszámolódat olvassam a nyaralásról,biztos tátott szájjal teszem majd!

Linda 2008.08.05. 00:01:11

Máris hiányzol! Tessék már hazajönni!!!!:-)))

Ismeretlen_44444 2008.08.08. 21:06:52

Ajajj, túl nagyok az elvárások... Beszámoló majd lesz, de egyenlőre még tart a nyaralás - csak egy kicsit megszakítottuk hogy kielégíthessem a netfüggőségemet. :-)

Ismeretlen_91082 2008.08.09. 09:18:15

Beszámolót várjuk ;)
süti beállítások módosítása