Hihetetlen, de mióta hazajöttünk Cs.-éktől, Sári nem alszik - legalább is éjszaka nem, ami köztudottan sokkal szarabb, mintha nappal nem aludna.

Tegnap éjjel 3-kor kelt, megszoptattam, és vissza is aludt, vagy 10 percre. Onnantól kezdve kisebb-nagyobb szopikkal megszakítva fél hatig aludt vagy 10 percet, mindet a mellemen, aminek egyenes következménye volt, hogy én egyáltalán nem aludtam. Fél 6-kor Cs. megsajnált, és elvitte a Manót, de csak fél hétig, mert akkor már neki is kellett készülődnie. Sokra mentem vele aztán, hogy napközben négyszer aludt 40-50 perceket, ami nekem épp arra elég, hogy egyek, vagy elintézzek ezt-azt.

Aztán ma éjjel fent volt fél 12-kor (szopi), majd 3-kor (szopi), és csak 4-kor aludt vissza (szopi), egészen 3/4 5-ig (szopi), amikor is már nem erőltettem tovább a kiságyat, gondoltam, maradjon kettőnk között, ott legalább nem sír, ha nem is alszik. A kisasszonynak annyira tetszett a szitu, hogy ide-oda löködte magát Cs. és köztem, körbeforgott, a hasamat rugdalta, majd később Cs. fejét, dumált, sikongatott, és nem akart szopizni, még kevésbé aludni. Majd úgy 6 felé újra megkínáltam, akkor szopizott, és a mellemen el is szenderedett egy kicsit, egészen 3/4 7-ig, amikor végleg úgy döntött, hogy elég a mókából, ideje valami komolyabba fogni. Azóta amúgy már háromszor szopizott, és kétszer megharapta a mellem, plusz mindent ész nélkül töm a szájába, úgyhogy én újfent a fogára fogom a nyugtalanságot. Persze, hiába tapogatom, nem érzek semmit (illetve nem tudom, mit kellene éreznem), de kétségkívül élvezi, ha a mutatóujjammal az ínyét masszírozom.

Én viszont 2 nap alatt aludtam úgy 10 órát kb. ezer részletben, ezért kicsit nyűgös és hisztis vagyok, ami - hogy finoman fogalmazzak - nem mélyíti a kapcsolatomat a családommal. 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.09.11. 11:38 2 komment

Címkék: szoptat csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr74580047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ande · andedrag.freeblog.hu 2008.09.11. 17:33:11

pls, csekk ja méjlboksz!

Ismeretlen_91082 2008.09.12. 20:54:53

Ez szerintem is fog lesz. Szebb éjszakákat kívánok. Esetleg a homeos kúpot kipróbálhatnád, bár lehet ismered: Viburcol.
süti beállítások módosítása