Úgy utálok pakolni! Pedig hiába húztam-halasztottam, most már muszáj volt végérvényesen belefogni, mert holnap jön a teherautó, és viszi a cuccainkat. Ráadásul mivel elviszi a TV-t és a számítógépet is, így kénytelenek vagyunk Sárival mi is menni - függő vagyok, TV és gép nélkül meghülyülnék. Cs. még marad pár napot, amíg dolgozik, de hamarosan ő is csatlakozik.

Sosem gondoltam volna, hogy ennyi holmink van. És mennyi kacat - te jó isten. Teli vagyunk pl. mindenféle céges repiajándékkal, csomó termékmintával, vagy egy tonna újsággal és magazinnal (amit levittem a nyanyáknak, de mivel nem voltak a szokott helyen, letettem a reklámos ládába - de fél óra múlva már nem volt ott). És annyi, de annyi ruhám van, aminek a 90%-t nem hordom (igazából 80%, a 80-20-as szabálynak megfelelően).

Szóval tegnap pakoltunk. De nem sikerült mindent elrakni, így még csütörtökön is kell. A tegnapi pakolásnak mindössze az lett az eredménye, hogy egy csomó cuccunk dobozokban áll, és persze mindig az, ami éppen kellene. Meg zsákokban, illetve szatyrokban. A legviccesebb szatyrokkal költözni. Milyen hülye szó már az, hogy szatyor?

Az egyik dobozba pedig becsomagoltam az életemet is. 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.09.24. 09:08 5 komment

Címkék: l csipet lakik babafoto

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr354580056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.09.24. 10:36:24

hát sok sikert :)) és kitartást. nekem hiába volt az elmúlt 3 évben vagy 4 (5?) költözés, és hiába dobáltam ki a kacatokat és ajándékoztam el a ruhákat még mindig vannak lomjaim

Ismeretlen_91082 2008.09.24. 11:33:00

Hú a pakolás... Én is mindig az utolsó pillanatra hagytam, eddig hatszor kellett dobozolnom. Erre a különleges dobozra nagyon vigyázzatok szállítás közben, mert egy gyönyörű pofit rejteget ;)

Linda 2008.09.24. 11:49:03

Erre a gyönyörű kis dobozra feltétlenül írd rá: FRAGILE

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.09.24. 16:20:01

Jaj ezt a drága dobozt el ne hagyjátok útközben!!!!!

kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu 2008.09.24. 18:13:08

Nem irigyellek. Utálok költözködni.... A dobozra rá kénne irni ,hogy vigyázz törékeny kincs! A multkori kommentedet köszönöm..... Aranyos vagy.
süti beállítások módosítása